[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
The last rapper you listened to just made...
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!

You are currently reading a thread in /mu/ - Music

Thread replies: 77
Thread images: 9
File: image.jpg (106 KB, 940x798) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
106 KB, 940x798
The last rapper you listened to just made a collaborative album with Aphex Twin. Who is it?
>>
drake
>>
bones
>>
>>52789027
>Lil Ugly Mane
Holy shit
>>
Doseone

I don't see it honestly
>>
>>52789027
clipping.
I guess that would be awesome
>>
andwella
>>
>Pyrrron

Damn
>>
Busta Rhymes LMAO
>>
Mr. Motherfuckin eXquire.
guess that would be cool
>>
Open Mike Eagle.
>>
DOOM (Madvillian technically.) 2 completely different production styles, would be weird.
>>
>>52789027
father john misty lmao
>>
>>52789145
I would honestly be interested in this.

>>52789080
This too.
>>
Danny Brown. Kind of hard to imagine, but less hard to imagine than most rappers tbh
>>
Vast Aire and Vordul Mega
this would make an interesting new Can Ox record if they got their lyrics up to scratch again.
>>
>>52789216
I get a headache just from imagining this constellation.
>>
aesop rock + aphex

pls happen
>>
>>52789488

I misread aesop rock for asap rocky and got excited for a second.
>>
>>52789080
Yeah, if Richard would be the MC.
>>
Clipping

fuck yeah
>>
>>52789027
>O.T Genasis

This would be so fucking hilarious.
>>
Cow Yote.
>>
Dipset

lol
>>
Shabazz Palaces

dope
>>
>>52789450
really? I'd love it lol.

>>52789488
Sounds interesting, there will be a lot going on lol. Have you heard the Headphone Science version of Bazooka Tooth?
>>
File: raindrops.png (556 KB, 960x473) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
raindrops.png
556 KB, 960x473
Andre 3000
>>
all this hipster rap lmao
>>
>>52789027
Kanye
>>
gucci mane. i'd listen to it
>>
OT Genasis
>>
File: wut.png (517 KB, 671x671) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
wut.png
517 KB, 671x671
>2014+1
>listening to rap
>>
>>52789573

sounds interesting! i'll check it out
>>
>>52789593
>using meaningless insults to feel good about muh self
>>
>>52789677
yeah dude, more people should listen to the strokes and weezer.
way more ddep and intricate ;)):)
>>
>A Tribe Called Aphex
M8 u wot
>>
>>52789594
He's sampled AFX enough already, maybe he'll try rapping over syro or his new LP next to market someone else's genius
>>
>>52789044
Look up night lovell, he's like bones but with better beats
>>
>>52789027
does mike patton count as a rapper
>>
>>52789593
Sorry I don't listen to real shit like Bobby Shmurda :/
>>
>Kill Bill and AFX
dude I'd cop that shit in a heartbeat
>>
Le1f? that would be out of nowhere
>>
Jay Electronica. No one involved is ready or suited for that
>>
action bronson

pls b rdj
>>
File: tempz.jpg (12 KB, 500x329) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
tempz.jpg
12 KB, 500x329
Selected par works
>>
>>52789583
3Stacks and Squarepusher were apparently going to collab at one point, sad that it never happened
>>
>Common

AOTYAY
>>
>>52789027
kitty
>>
File: hank unf.jpg (94 KB, 396x364) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hank unf.jpg
94 KB, 396x364
>Death Grips feat. Aphex Twin
>>
>>52789027
>Freddie Gibbs
I'd enjoy it
>>
File: tnwd3lo1_500.gif (1000 KB, 500x308) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
tnwd3lo1_500.gif
1000 KB, 500x308
>SADlected Ambient Works
>>
Geto Boys?
>>
Wiley

Could be good to be honest, as long as Richard was co-operative
>>
>>52789044
>>52789044
Yes please
>>
Has anyone heard the Jackmaster Fabric mix in which he mixes AFX with Skepta?

It really works.
>>
kdot
would dig
>>
50 Cent

Ha
>>
David bowie
>>
Nivek Ogre may not rape but it would still be a great collab.
https://www.youtube.com/watch?v=-APNtadORu0
>>
>>52793018
>rape
rape rip rap same shit lol
>>
>>52791564
except flatlander takes a ton of inspo from aphex twin, so you pretty much have been listening to that.
>>
Sage the Gemini
>>
I think it's g herbo.
>>
>>52793139
>taking inspiration from an artist = being that artist
>>
>>52789046
same
>>
>>52791002
Killer Mike and El-P and Aphex Twin
(fuckboys know the combination ain't healthy)
>>
>>52793922
Was not supposed to quote >>52791002
Just clicked your post to bring up the quick reply window
>>
kendrick
>>
Chuck D
This could turn ugly.
>>
>>52791790
oh yeah that shit is alright. rapping over Aphex beats might not be so bad
>>
>>52789027
Bone Thugs N Harmony
>>
Chance the Rapper
>>
>>52789027
supa sortahuman and aphex sounds fun.
>>
>>52789027
LCD Soundsystem
They're too mainstream for him.
>>
>>52792732
why are you listening to 50 cent it's 2015
>>
File: thubsup.png (97 KB, 480x480) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
thubsup.png
97 KB, 480x480
Raekwon
>>
File: 3 Seashells.jpg (9 KB, 236x214) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
3 Seashells.jpg
9 KB, 236x214
Lakutis.

Not much of a difference, honestly.
Thread replies: 77
Thread images: 9
Thread DB ID: 31816



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.