[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
/bst/ - BattleStation
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!

You are currently reading a thread in /g/ - Technology

Thread replies: 283
Thread images: 84
File: 20151221_223722.jpg (2 MB, 4128x2322) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20151221_223722.jpg
2 MB, 4128x2322
BattleStation thread.
Shit tier / I dont want to keep updating the picture edition
>>
>>52535490
Ohohooo, I know *this* fella smokes the dank
>>
File: cdcstation.png (3 MB, 1791x1206) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
cdcstation.png
3 MB, 1791x1206
i updated.
>>
>>52535562
What kinda stick do you have and which shmups are your favorite?
>>
>>52535543
I don't smoke weed.
>>
There's another monitor mounted on the wall above the row of screens. I'm forced to sell most of it (everything except the computer and a monitor) soon to take the gf to Moscow and pay student loans. I have a MemeBook Pro that I use for video editing, which is my job and college major.
>>
File: IMGP7902-7908.jpg (151 KB, 1510x1000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMGP7902-7908.jpg
151 KB, 1510x1000
I need to take a new picture

a relative of mine got a new TV for christmas and gave me the old one, so now I have another screen on my desk
>>
>>52535595
Ok buddy
>>
>>52535632
are you seriously letting your gf cost you this much $$$?

c u c k e d
>>
>>52535638
I really dig the wood panelling
>>
>>52535685
I live in dad's basement so I can spend my money on monitors instead of rent
>>
File: IMG_0345.jpg (2 MB, 4032x3024) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_0345.jpg
2 MB, 4032x3024
czech
>>
>>52535710
anon, why do you live with a guy with no head?
>>
>>52535710
jesus christ, that's horrifying. I can't believe you thought that plaid shirt wasn't a mistake.
>>
>>52535728
Because Anderson is an aggressive retard
>>
>>52535672
We're moving in together back home after the trip and I'm going to propose. Her parents know, so they're paying a majority of the trip. I need cash though. We've been dating for 5 years and I've had that computer in its entirety for longer
>>
File: rape my armpit.jpg (2 MB, 4000x2432) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
rape my armpit.jpg
2 MB, 4000x2432
swag
>>
>>52535588
it's a madcats with a seimitsu LS-32 and sanwa buttons. had a friend do some custom artwork.

i like everything from cave to touhou to gradius. some of my favorites are zanac x zanac, th08, harmful park, jigoku kisetsukan and futari.
>>
>>52535708
Hey, it's good to prioritize
>>
>>52535860
Ooh right on, I love harmful park and what little touhou and cave games I've played. Just got a qanba q1 and have been trying to get better at shmups in general. Was planning to try th08 tonight in fact
>>
File: DSC_0043.jpg (3 MB, 3840x2160) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DSC_0043.jpg
3 MB, 3840x2160
Rearranged my layout, way more comfortable now, going be getting an even smaller case within this month, probably a jonsbo v4
>>
>>52535490
Anyone live with a girlfriend whom also has a battlestation?

I'm debating whether to buy her a PC or ps4.
>>
File: nicewood.jpg (2 MB, 5312x2988) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
nicewood.jpg
2 MB, 5312x2988
>>52535490
still wip put up some movie posters I had up
>>
>>52535562
>>52535638
>>52535837
>>52535942

In the market for a new desk, what's a good brand/place to buy?
>>
>>52535984
build it
>>
>>52535984
Don't ask
>>52535942
Me, I bought my elbow desk for $10 on trademe, it sucks but it gets the job done.
DeskTOPs however, I can help you with
>>
>>52535984
Mine's an Ikea. when I got it it was a modular system, so you could plug together differently shaped bits to make a desk in the configuration you want it. they shuffled product lines since then, idk if you can still do that
>>
>>52536007

Currently in a apartment and not equipped to tackle medium - large scale hardware projects, though I would love to.
>>
>>52535956
Jesus Christ that makes me shudder

I hope you enjoy your life, but not anywhere where I can see you doing it
>>
>>52536030
Just focus on the dimensions that you're comfortable with, is it the right height for you to be comfortable, is it deep enough that you can have all your peripherals in front of you and not feel cramped and is it wide enough for your monitors and pc etc.
Everything else is jerking off, in my opinion.
>>
>>52535937
>qanba q1
you might find it a bit loose for shmups. i started with a sanwa JLF and it had too much throw for my liking. good for fighting games though. i need another stick as a dedicated fight stick.
>>
>>52536123
I was thinking of putting some sanwa parts in, but I really have to put some more time in on it before I can justify that. I can't even 1cc PCB
>>
File: BST.jpg (1 MB, 2275x2560) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
BST.jpg
1 MB, 2275x2560
>>52535490
ayoo its jerry.
>>52535562
pretty comfy m8
>>52535638
dank station man
>>52535837
ayooo
>>52535942
what case m8?
>>52535956
Love the color of your desk m8

I got a stool so I dont sit like a bitch.
>>
File: 20160104_184109.jpg (1 MB, 3264x1836) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20160104_184109.jpg
1 MB, 3264x1836
Desk question guy here.
>>52535984

Figured I should post since people have been nice enough to reply. Currently use a 6 foot plastic lunch table, hence the need for a real desk.

Inb4 shitty cell phone camera.
>>
File: image.jpg (1 MB, 3264x2448) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
1 MB, 3264x2448
Old station
>>
File: 20151206_183234.jpg (3 MB, 4781x2690) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
20151206_183234.jpg
3 MB, 4781x2690
waiting until planck arrives before I take a new pic
>>
>>52536406
prettiest legs in the thread bro
>>
File: Old and New.jpg (632 KB, 2566x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Old and New.jpg
632 KB, 2566x720
>>
>>52537236
mine are better
octopie aint bout this life
>>
>>52537304
you used to be my favorite, but you got kinda old now, and his socks are cuter, sorry :p
>>
>>52537354
nah senpai
he has hipster socks
what a fag
>>
>>52537371
*throws bag of attention* now go away, i'm awaiting for his reply :P
>>
>>52537236
thanks m8.
>>52537304
Its true my shit posts are going to turn into zen posts.
>>52537354
Hey gotta have cute taste to get dat cutie.
>>
>>52537393
i don't want your attention because you are shitty and annoying
im just memeing
mostly at octopie. nothing to do with you really
>>52537399
you need like.. bamboo n shit
so do i
>>
>>52537410
kek it's so easy to break you it seems, look at you all defensive, debugger here, I'm glad I'm not this fragile and needy desu, imma let you recover the pieces of your ego now, xoxo :D
>>
>>52537430
idk what you are going on about man.
just a running joke between me and the filthy islander
that alright with you?
now go be butthurt elsewhere
>>
>>52535984

Don't buy Ikea

You can get some pretty nice stuff at thrift/used furniture stores
>>
File: bst wut.jpg (369 KB, 1920x1080) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
bst wut.jpg
369 KB, 1920x1080
>>52537410
Looking for comfy picture and comfy bamboo plant. Planing on storing screen and clearing off a lot of my desk.
>>52537430
Nah I told him he has a cute keyboard. Hes all good now.

Gotta post my old b8 picture.
>>
>>52535490
Just from the items in the picture I can assume that you account for 90% of /g/ traffic.
>>
File: 1450971840313.png (195 KB, 654x542) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1450971840313.png
195 KB, 654x542
>>52537478
my garden is bamboo as fuck
but i think i need some kung fu panda shit inside
so i can be zen as fuck like u
>>
>>52536406
>what case m8
Cooler Master Elite 130
It's a bit long for my liking
Dimensions are 207mm H x 400mm D x 240mm w
Looking to get the depth to about 280mm or less
You can pick up this case for 88 NZD or you can pick up its smaller little sister the elite 110 (pic related) which is about 290mm deep with similar other dimensions for about 75 NZD
They're good, small ITX Cases on the cheap side but there are way cooler ones out there that are smaller if you put in the money
>>
>>52537489
I was last heavily on /g/ a few weeks ago while in Florida.
I actually don't get on /g/ heavily and mainly just go on /x/ and /gif/
>>
File: index.jpg (73 KB, 1065x799) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
index.jpg
73 KB, 1065x799
I cant cable manage worth a shit
>>
File: IMG_0273.jpg (1 MB, 3000x2000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_0273.jpg
1 MB, 3000x2000
>>
File: DSC08131-1.jpg (351 KB, 1500x1000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DSC08131-1.jpg
351 KB, 1500x1000
Homework station.
>>
File: bst 16-1-19.jpg (2 MB, 4000x2298) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
bst 16-1-19.jpg
2 MB, 4000x2298
This 4TB drive is so liberating
>>
>>52537928
your station has come a long way m8
i recall it being quite terrible a while back
>>
>>52537976
Thanks, It's still very much a WIP but I'm inching along to a better desk every day.

I'd like to think I've come a long way since...this
>>
File: BST.jpg (2 MB, 4000x2250) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
BST.jpg
2 MB, 4000x2250
>>52537491
gotta be my nigga.
>>52537534
Man id pay good money for an itx am3+ board.
>>52537720
did you even try?
>>52537844
nice blanket m8
>>52537928
looking comfy m8

Probably going to look like this till I start adding shit again.
>>
File: IDinduNuffin.png (2 MB, 1420x1104) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IDinduNuffin.png
2 MB, 1420x1104
>>
File: Comfy 2.jpg (3 MB, 2802x1922) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Comfy 2.jpg
3 MB, 2802x1922
>>
>>52536406
Legs are too fat you a man
>>
File: BSTthread.jpg (2 MB, 1600x1200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
BSTthread.jpg
2 MB, 1600x1200
>>52535490
Holy shit those CRT's
>>52535837
Cute.. That's how I want mine


Plz be kind senpai desu
>>
>>52538271
not bad
but that shitty razer headset aint cool
>>
>>52538106
best bst <3
>>52538269
Idk my legs are pretty weak sauce.
>>52538271
that headset really throws it off.
>>
I just made the most ghetto thing ever and I thought I should share
Looks pretty clean, right?
Picture 1/2
>>
>>52538636
Jammed all my cables in a cardboard box, tied them up and electrical taped the lid
Now I take out one usb cable and going portable is ez
>>
>>52538636
>Taping over camera.
P A R A N O I D F A G G O T
>>
>>52538673
Yeah I abandoned Windows and I could finally take it off but then I found myself needing Skype, so the webcam tape goes back on for now
>>
File: dork1.jpg (68 KB, 800x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
dork1.jpg
68 KB, 800x600
>>52538673
>he has never programmed or hacked before.
>>
>>52538636
>>52538670
Does that include the charger? You could have used a smaller box lol :p also this >>52538673
>>
>>52537238
your chair smells like ass
>>
>>52538720
Nah it's only usb cables
The large box was so i could rest it against the top of my desk since I couldn't find an easy solution to attaching it lol

Also, why is everyone against webcam tape?
Do you know how easy it is to get malware on Windows? Do you realise even a tiny misclick inside Skype can broadcast anything you're doing to people?
>>
File: 2016-01-18 14.36.18.jpg (649 KB, 3240x2160) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
2016-01-18 14.36.18.jpg
649 KB, 3240x2160
I ordered a dual monitor arm, should get here today. Now I just need to get one of those korean 1440p monitors too.

>>52535562
T E X A S
>>52535837
Pretty. case is way too big though
>>52538093
Looks better like that, really
>>52538106
Neat
>>
>>52538777
a big case for my big dik
>>
>>52538758
idk what im looking at. Well im not a dumb fuck on skype and if they want to watch me masturbate sure. There is no use on them going on your webcam besides social embarrassment lol.
>>52538777
Yah I like it better too. Don't use the second one besides for leaving shows running or music.
>>
>>52538786
Overcompensation more like. That's why I have such a tiny case.
>>
>>52538829
nah bro
you aint even seen my dick
its like the size of a bus
>>
>>52538861
Yes I have you trap slut
>>
>>52538871
well shit
fine
i aint a trap tho
>>
>>52538777

Very nice my man.
>>
File: Libretto_70CT[1].jpg (3 MB, 2816x2112) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Libretto_70CT[1].jpg
3 MB, 2816x2112
/r/ing the battlestation with the Toshiba Libretto.


Just bought 2 Libretto 70 CTs for really cheap, just need to fix them up.
>>
>>52538879
still a slut <3
>>52538881
send me one need it for my zen station.
>>
>>52538879
Sure you're not
>>52538880
Thank you
>>52538881
Cute af
>>
>>52538899
no
im faithful to my bf
>>52539014
just a boi m8
>>
>>52539639
Ugh don't say boi, that's what fat old men say.
>>
>>52538786
Do you possess the alter-ego known as "octopie"?
>>
>>52539679
really?
since when
>>
>>52539639
True bb. I just gotta get dat bf nao.
>>52539679
oi m8
>>
>>52539691
no hes just my ho
>>
File: 1415554304530.jpg (659 KB, 1280x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1415554304530.jpg
659 KB, 1280x720
>>52538881
Found it.
>>
>>52539691
He holds a gun to my head and makes me shit post with him. Help me. I mean nothing.
>>
>>52538777
what're the speakers?
>>
>>
>>52539909
i think i remember you
how u doin
>>
>>52539921
think I remember you from these threads on /b/, you're the one that usually posts your legs in rainbow socks? and tells me to get a better keyboard

I post mine in purple and black ones~

Im okay, what about you?
>>
>>52539833
ugh I want one now
>>
>>52539909
cute station like the speakers.
>>52539833
thast pretty awesome
>>
>>52539856
Creative t30, they're okay.
Once I switch to a dual monitor setup I might get rid of them though. Almost exclusively use my headphones anyway.
>>
>>52539940
ye das me
and im pretty legit
shits pretty good desu
>>
File: DSC01313.jpg (4 MB, 3352x4704) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DSC01313.jpg
4 MB, 3352x4704
rate?
>>
>>52535490
I heard shit tier?
>>
>>52540600
prettygood/10
i rike that metalwork r2d2 a lot
>>
File: BST_3.jpg (457 KB, 3264x2448) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
BST_3.jpg
457 KB, 3264x2448
I missed all the shitposting / 10
>>
>>52535562
share your wallpapers senpai
>>
File: P1060091.jpg (2 MB, 4592x3448) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
P1060091.jpg
2 MB, 4592x3448
>>
>>
File: plebstation.jpg (1 MB, 3840x2160) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
plebstation.jpg
1 MB, 3840x2160
Sure, why not.

R8?
>>
File: P1060115.jpg (3 MB, 3448x4592) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
P1060115.jpg
3 MB, 3448x4592
>>52541540
2/2

Yes, that's a noctua fan. It's hooked up to a 12v adapter which used to be a charger for something. Best soldering station ventilation ever.

And no, my name isn't louis.
>>
>>52540600
nice axolotls

;^J
>>
>>52540600
>bose
lmao
>>
My 7-9 year old chair finally broke, using a shitty ikea markus chair right now.
>>
File: Waifustation.jpg (3 MB, 2170x1766) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Waifustation.jpg
3 MB, 2170x1766
>>52541870
Get an Aeron. :)
>>
>>
Monitor arm just arrived :DD Shitty old flea market monitor on there currently, need to wait until I get paid to order a Korean monitor.
Now my cable management hole in my table is just there and looking ugly though, might try to find one of those USB hub things that fit in holes.
>>
>>52541881
I will get a chair around that price range eventually, it's what I've set my mind on for a long time. But rather than a design chair it's gonna be a 24hour chair made for truckers/security monitoring people.
Hence I didn't "waste" money on something in between when my previous one broke.
>>
File: DSC_0399.jpg (1 MB, 3840x2160) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DSC_0399.jpg
1 MB, 3840x2160
Am I late to the party?
>>
File: 4K-stand-coffee-HDR.jpg (1014 KB, 6031x3317) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
4K-stand-coffee-HDR.jpg
1014 KB, 6031x3317
I already regret using USPS to deliver my new keycaps
>>
File: IMG_0168[1].jpg (1 MB, 3264x2448) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_0168[1].jpg
1 MB, 3264x2448
First post
>>
File: DSCN3484.jpg (4 MB, 4608x3456) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DSCN3484.jpg
4 MB, 4608x3456
>>
File: DSCN1833.jpg (3 MB, 4608x3456) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DSCN1833.jpg
3 MB, 4608x3456
Hi
>>
File: SAM_1599-HDR.jpg (2 MB, 2500x1348) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
SAM_1599-HDR.jpg
2 MB, 2500x1348
>>52539909
hello fellow progynova user.
>>
>>52537201
I really like this keyboard, model/caps?
>>
>>52542585

W H Y
H
Y
>>
>>52535837
What do you use for backlighting? I want to get some LED's to use but don't know which kit to get.
>>
>>52541570
keyboard?(not the musical)
>>
>>52543853
usually you can get a kit for £10 from ebay.
>>
>>52543891
Looks like a razer deathstalker to me.
>>
File: bstupdated.jpg (2 MB, 3072x1728) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
bstupdated.jpg
2 MB, 3072x1728
>>52541870
What keyboard is that?
>>
>>52543906
Looks like a quickfire rapid-i to me
>>
>>52543906
>>52543933
CM rapid-i with browns.
>>
>>52543891
yes is razer deathstalker starwars themed
>>
>>52543967
>>52543903
thnx i now see how hideous it is
>>
>>52535665
get out
>>
>>52543976
its not that bad
but the software for the screen is dead
razer dropped the support and i feel scammed
>>
>>52535820
don't do it anon, don't sell the monitors, tell your fiancee to fuck off, trust me
>>
>>52535944
>g
>bst
>girlfriend
kek
>>
>>52535944
PC, it's more useful than a PS4.
>>
>>52535710
Máš setup na píču.
>>
>>52536517
keep an eye out on your local craigslist/resale site. i got a 5'x3' metal workshop table for $15. sturdy as fuck and more than enough space.
>>
Hey guys.
>>
>>52545567
looking clean.
>>
>>52545567
I can tell your chair is new. It's gonna fuck up your floor in time.
>>
>>52545567
well shit break looking good.
>>
>>52545567
Sexy af but why such a crappy resolution?
>>
>>52545592
Thanks.

>>52545608
I need to put the rubber casters on it.

>>52545627
Thanks. Although I moved it in the room. Waiting for my new PC to be done for the next picture.
>>
>>52545640
I took it from my OCN album. Computer died, so I lost the picture.
>>
>>52545653
nice man going to be pretty dope. New case too or still going to be inwin?
>>
>>52545677
Yeah, new case! I'm going with the NCase M1. I've also got an ITX X99 board, and waiting for Broadwell-E. Gonna be a nice build. Not as pretty as the In-Win internally, but definitely faster.
>>
File: noice.gif (693 KB, 339x279) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
noice.gif
693 KB, 339x279
>>52545725
Thats a pretty dope case man. I cant wait to get a little itx system built.
>>
>>52545772
My last three PC's have all been ITX. Sometimes I get the urge to do mATX, but I still would be wasting space.

Before deciding on this build, I almost did X99 mATX in the Phanteks Evolv mATX case. The biggest reason would have been the rice-ability of LED kits. So I just went with the based NCase.
>>
Where do you guys get your posters and poster frames from? I was thinking of decorating my place a bit but I have no idea where to go to get some decent framed posters.
>>
>>52545837
im pretty sure the inwin 901 is a mATX not mini ITX
>>
File: 931A4674.jpg (488 KB, 2400x1600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
931A4674.jpg
488 KB, 2400x1600
>>52541870
Always liked this one, especially the John Luke watching over you while you're sleeping. Saved to inspiration folder.

>>52542441
Maybe shoop the jizzstains away? I mean the pad pretty much appears as a solid color.
Neat anyway, but why the raised blacks?

>>52545567
Inspired me to get that lamp (only smaller version) and the Alex cabinet. Looking neat as always.

Myself I'm gonna order a keyboard drawer, see if it fits with my new table to get the top surface really neat. Also maybe smaller, possibly /mkg/ and new LED strip since I left the old one on the old glass table and I like muh indirect LEDs. If there are any power sockets left after that, I might even put some of those back of the TV LED strips on my screens.
>>
>>52545837
i like matx but for what I need I could just use an itx.
>>52545845
I just find them randomly around. Big stores have mass prints usually.
>>
>>52545881
I had the 901. It's ITX. The 904 is regular ATX, and there is a 909, with E-ATX and additional cooling support.
>>
>>52545899
They're quite nice. I'd recommend the ALEX unit.
>>
>>52545900
What case and components are you going to use?
>>
>>52545899
>shoop the jizzstains away
That's too much effort for a bst photo
>why the raised blacks
I can't remember which part exactly but one part was so dark there was basically no detail
My next photo though I'm doing away with HDR and am just going to use my strobe lights instead
>>
>>52545906
oh shit my bad, love that case though, heard it gets really hot however
>>
>>52545963
not to sure yet havent looked around at the current market.
>>
>>52545906
Looks really good but the slight angle of the gpu is triggering my fake OCD real good.
>>
>>52545900
i thought of going ITX just because i'll only use one GPU, but might go when kaby lake launches to get a cheap Z170 board as i doubt i'd be able to sell my current mobo and case.

and itx cases are just cute as shit.
>>
This is mine. Nothing special but its comfy.
I have a great view too.
1/2
>>
>>52546177
comfy if not a little cramped looking.
>>
>>52546136
I built that platform. Would rather have it up, than down.

>>52546128
Let me know if you'd like assistance.

>>52546077
It actually isn't hot either. When people use case-venting GPU's or AIO's it might. But my card exhausted air out the rear, as did the PSU. I had a 120mm intake pushing air onto drives and the case, while half of it went straight into the GPU. And the rear 92mm exhaust worked well also. Temps were as follows:

>CPU idle/load: ~28°C-40°C
>GPU idle/load: ~32°C-55°C
>Drives never exceeded 25°C
>Board operated around 23-28°C
>>
>>52535490
I think you posted that before, and followed it up with Speccy showing the CRT to be running at 1280x1024 60Hz... Does that hurt your eyes?
>>
Why does no one have Linux in these threads?
>>
>>52546379
because battle stations are mostly high end gaming machines, so, since gayms are better on windjews.
Tbh It's just more comfy to ssh into a box when I need a linux environement.
>>
>>52546379
If I could natively run Lightroom and Photoshop on Linux, I'd gladly use it as a primary OS.
>>
>>52541870
https://www.youtube.com/watch?v=IxSiA14OkVE
>>
>>52546177

2/2
>>
>>52546407
yep lightroom is the only reason i'm still on windows.
>>
>>52546207
Its not too bad I find.
>>
>>52546379
I run linux on all my laptops. I have another hd with linux that I can throw into my case if I feel like running it on my desktop.
>>
>>52546232
>I built that platform. Would rather have it up, than down.
Fair enough.
>>
>>52546435
The struggle is real.

>>52546525
I feel as though it gets a bit more airflow as well.
>>
>>52546432
Where are you from, man? That's great.
>>
>>52545567
>>52545608
Just grab a nice see through mat and your floor will be good and not block the aesthetics of dat HARDwooD
>>
>>52546700
From Colorado but I'm living in Canada. It looks even better in the morning.
>>
>>52546827
I've never liked the see through thing.

Rubber casters are okay, and I'm not 12,000 pounds of N33T, so, they should do well. They did in my previous station.

>Pic related
>>
>>52535490
i see the dead memorbilia so i just have to post to, hold up
>>
File: IMAG0408.jpg (1 MB, 2688x1520) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMAG0408.jpg
1 MB, 2688x1520
Final days of the old setup, case for the new one already in place. Will take pic with non shit camera when I'm done after the weekend.
>>
>>52545906
that looks pretty comfy desu senpai.
>>
>>52543853
i was using rgb leds in that pic but i got tired of how cold the light was and put christmas lights there
>>
File: asZhW32.jpg (860 KB, 4320x2432) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
asZhW32.jpg
860 KB, 4320x2432
>>52546874
>>
>>52536406
The bench must be a hemorroid creator.
You must suffer as a fuccboi
>>
File: assthetic.jpg (744 KB, 2688x1520) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
assthetic.jpg
744 KB, 2688x1520
Haay
>>
>>52547311
Do you only use part of that monitor or is the picture playing tricks on my eyes?
>>
>>52546887
do these lights really help with eye strains?
>>
>>52547743
id say so yea
>>
>>52547743
mine help, just as i've got the monitor and lights set to the same temperature. just as blue tints gives me headaches.
>>
>>52536406
Aren't the Pavillion 22xi and the k400r just beautiful?
>>
>>52547311

Nice things, ugly setup
>>
>>52546865
Oh rubber casters instead of hard plastic.
Looks like you got it covered then I'll remember that for when I move into my hardwood floor condo <3
>>
File: 1-13-15.png (3 MB, 2256x1356) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1-13-15.png
3 MB, 2256x1356
>>52535562
hello texasbro

>>52535956
that ceiling looks really nice, idk how I feel about your ceiling fan lights though.

>>52537201
need a link to desk mat

>>52541570
that keyboard is nearing silly territory

>>52541870
i think the led brightspot is too high above your monitor, would get annoying

>>52542573
clean up needed

>>52546432
i want to live near a port
>>
>>52542441
After 4 days of Pre-Shipment my caps are finally In-Transit!
>>
>>52548613
>the bedroom of a rich 15 year old
>>
>>52548663
>rich
>15
what makes you think that?
>>
>>52548663
or a 46 year old who still lives with their parents.
>>
File: IMG_20160121_221720.jpg (665 KB, 5312x2988) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_20160121_221720.jpg
665 KB, 5312x2988
>>
Comfy
>>
>>52536037
Whats wrong with it?
>>
>>52546422
>someone took the time to do this.
Still made me lol tho.
>>
serious question for you guys with wallmounts

how hard is it to actually set up? assume I'm a fag that has never done anything like that ever
>>
>>52549454
I don't have a wallmount personally, but you need a studfinder. If you mount it just to sheetrock you'll tear a whole in your wall.

installing a tv/monitor to the actual mount is easy as fuck, you just screw it in.
>>
>>52546284
Not at all
>>
>>52549454
easiest on concrete
>>
>>52535956
7/10

>>52537723
6/10

>>52538100
too compact/10

>>52538106
8/10

>>52541069
6/10

>>52541540
5/10

>>52541570
5/10

>>52541577
7/10

>>52541870
9/10 damn near perfect.

>>52541888
3/10

>>52541894
7/10

>>52542146
5/10

>>52542573
5/10

>>52542634
5/10

>>52542695
6/10

>>52543906
7/10

>>52545567
8/10

>>52545899
4/10

>>52546887
6/10

>>52547311
5/10
>>
File: jlxB3Wc.jpg (585 KB, 3648x2736) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
jlxB3Wc.jpg
585 KB, 3648x2736
>>52548613
Its pretty cool. You get to see all sorts of neat shit.
>>
>>52546914
not that bad to e honest. I have a nice chair too. I just am starting to stand more ofte then I sit because of my back. But no im fine.
>>52547875
k400 yes 22xi only if its with others.
>>
>>52538673
>taping over the camera even though it along with a microphone are built into the laptop
I agree he's paranoid, nothing outside of having a computer with no webcam or microphone will be safe. Taping over a built-in webcam/microphone that's always connected to wifi won't do shit.
>>
Evening lads.
Long time no see.
>>
>>52549979
welcome back best pink station.
>>
>>52549995
Good to be back.
How's this shit board treating you?
>>
>>52549592
if I have something nailed to the wall right above it can I assume its fine to drill below the nail?

english isn't my first language and searching for a stud finder in my language is being hard
>>
>>52550257
>if I have something nailed to the wall right above it can I assume its fine to drill below the nail?
no. ask around a hardware store for an edge finder, what country are you from?
>>
>>52535837
haggard garage: coilover tutorial central
>>
>>52549979
>lads
triggered
>>
File: Meme Machine.jpg (1 MB, 3264x1836) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Meme Machine.jpg
1 MB, 3264x1836
I really need a new mouse for my meme setup.
Also a better camera.
>>
>>52550753
where did you get that desk mat senpai?
>>
>>52549125
Custom desk?
>>
>>52550753
g502 master race son
step up that mouse game
>>
File: Mousepadcopy.jpg (930 KB, 1920x1080) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Mousepadcopy.jpg
930 KB, 1920x1080
>>52550787
sofmap for $5 usd
>>
File: Battlestation Dec.jpg (78 KB, 960x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Battlestation Dec.jpg
78 KB, 960x720
>Built table myself
>It's a 12 core

Next upgrades:
>SSD
>New displays
>>
>>52550153
still sucks but shit posting is fun till that lasts.
>>
>>52550807
Lee Longlands, a UK brand
>>
>>52536406
>dat stool
>>
>>52551163
looks cool
mac pro top tier
nice work on the desk but looks a little unfinished, with some work it could be real sexy
overall i would give 8/10
thank
>>
File: odsuvaea.jpg (3 MB, 2792x1564) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
odsuvaea.jpg
3 MB, 2792x1564
I don't have anything different really. I still need to fix the height, and I want to get a hook or three for my headphones. I would get a better angle, but my room is tiny and this is all I could really manage. I will try again some time.
>>
>>52551163
how is that krk sub for mixing and general music listening?
>>
>>52551163
11/10 desk m8
>>
>>52535956
would be 110% better without that ugly-ass bobblyhead
>>
>>52537720
protip: route cables through the back, and attach cables to back of monitors if necessary.
>>
>>52546175
Can confirm that want an itx case cause cute and compact.
>>52546232
Hey if you got any suggestion im all ears. Im jsut want a basic work station probably.
>>52551649
best stool man.
>>
>>52535956
where'd you get the frame for the poster anon?
>>
>>52538271
>3 monitors
>770

gg
>>
File: 1445821493828s.jpg (5 KB, 168x210) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1445821493828s.jpg
5 KB, 168x210
>>52550753
dat desk pad tho
>>
>>52538106
What speakers?
>>
Waiting to get any decent furniture until I buy a house. I have a bunch of dark walnut butcher block that came from a local department store's counter tops. Going to make a really nice desk and night stands out of it.
>>
>>52554053
i can dig it
>>
File: 1448428827999.png (168 KB, 407x379) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1448428827999.png
168 KB, 407x379
>>52541881
>'mangas'
>>
R8 since I cleaned up
>>
>>52554235
Thanks bruh.
>>
Question, folks. I'm moving in a month or so. What's a damn good right-hand corner L-desk out there for $500 or so? I mean a legit desk that'll stand up to a fucking house collapsing on it.

I can build one myself, but I don't actually want to if I don't have to.
>>
>>52554291
Ikea's tabletops and legs are pretty solid and cheap. I mean the real wood shit. Otherwise visit your local office furniture store.
>>
>>52554315
I've looked at Ikea several times, but I haven't actually laid hands on them. Are they really as solid as people say?
>>
>>52554328
Their actual wood tabletops are good, yeah. Especially the stuff from their professional lines.
>>
>>52554345
Huh. I'll give them another look, thanks bro
>>
>>52554372
NP, I think this is the exact desk I've had at work for like...3 years.
>>
>>52554402
>>52554372
Whups...

http://www.ikea.com/us/en/catalog/products/S79006419/#/S79006419
>>
>>52554418

Hey, that's not bad. I'll have to remember that.
>>
File: IMG_1736.jpg (3 MB, 4224x2536) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_1736.jpg
3 MB, 4224x2536
>>52546902
Holy
Fuck
>>
>>52554053
clean up and its dope.
>>52554275
what gun bb?
>>52546902
This reminds me of someone....
>>
>>52535710
Wrong screen m8
>>
>>52555242
80% with a sw upper, this ain't /k/
>>
File: Battlestation.png (3 MB, 2000x1333) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Battlestation.png
3 MB, 2000x1333
>>
Someone donate me a new desk.
>>
>>52555666
id rather donate you some better taste
>>
File: 1443969339982.png (139 KB, 400x398) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1443969339982.png
139 KB, 400x398
>>52555694
>>
File: geeeeeeeeeeee.png (4 MB, 2000x2000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
geeeeeeeeeeee.png
4 MB, 2000x2000
>>52535490
I got sick and tired of organizing my photos for each general, so please pick the one that applies to this one. Thanks.
>>
>>52555723
>every thread in one image
i cant understand why we dont do this
>>
>>52555760
Right? Takes 10 seconds to throw together in GIMP too.
>>
>>52555723
you could always just let someone else make threads
>>
>>52555827
You clearly don't understand the purpose of it. This is so I dont have to dig through my photos and stuff to find my /g/eneral posting materials.
>>
>>52554275
faggot/10
>>
>>52553658
walmart
>>
>>52555666
>>>/craigslist/
>>
File: IMG_1886.jpg (4 MB, 4752x3168) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_1886.jpg
4 MB, 4752x3168
>>52535490
r8
>>
>>52537168
that wrist support kek
>>
>>52555471
true beaut. Nigga guns are fucking technology and ill god damn ask.
>>52555666
Build one nigga
>>52555723
good idea now jut need a cancer contaiment thread for it.
>>
>>52556069
>Build one nigga
Once I get the motivation that's what I'll probably do. All I need is the right wood, since my garage is already full of tools.
>>
>>52556084
better nigga
>>
>>52555666
How has nobody commented on that sweet get yet? Satanic trips + 555.
>>
>>52556163
this is /g/ we have the occasional check.
>>
>>52556069
4chan global rules - if a board for it exists, don't talk about it in other boards.
>>
>>52554275
>Cleaned up
>Still has garbage and food on desk
Really guy?
>>
>>52555163
good to see another dead head on here :)
>>
>>52556206
Pretty sure no one cares, plus im just asking about something in your set up. Not like im starting a gun debate lel.
>>
>>52538777
what is that coffee machine and coffee peripgerals?
>>
>>52538106
speakers as nice as these and you just plonk them on a desk lol.
>>
>>52538106
wash your mousepad, please
>>
>>52549845
dude what is your scale
or u are just envy ?
Thread replies: 283
Thread images: 84
Thread DB ID: 471788



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.