[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
/nzg/ - Fighting Over Nudes On The Internet...
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 270
Thread images: 34
File: thread.png (42 KB, 2000x1000) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
thread.png
42 KB, 2000x1000
/nzg/ - Fighting Over Nudes On The Internet Edition.

Seriously, chill out.
>>
reporting in from last thread
>>
>>667113310
sup cunt!
>>
Dunners reporting back brah
>>667113310
Yeah you wouldn't wanna try again after the first time. Bet that first time was hell though?
>>
>>667113566
Welcome aboard
>>667113570
Not much, cunt! You?
>>
wellington reporting in faggits.
>>
File: Carly-Anne Rudey.jpg (91 KB, 769x578) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Carly-Anne Rudey.jpg
91 KB, 769x578
>>667113310
>>
hamilton reporting in. anyone got bud?
>>
Yo guy who wants photos of Frances, post something then give me a way to contact you and I'll send tomorrow when I'm on the computer
>>
>>667113715
sup cunt
>>
>>667113799
Oh and btw post another Palmy chick, not just random nudes
>>
File: 1435241305819.png (66 KB, 706x680) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1435241305819.png
66 KB, 706x680
>>667113759
would love to sniff her tights and feet
>>
>>667113799
post a good one in the meantime? pls
>>
Want more chubby/big gal NZ cuties
>>
.
>>
File: mia.jpg (107 KB, 480x853) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
mia.jpg
107 KB, 480x853
hbnudes@gmail.com
>>
>>667113897
Don't have any on my phone
>>
>>667113945
Filthy room, filthy snatch
>>
>>667113670
Yeah, it wasn't particularly fun. Chugging milk like you wouldn't believe!
>>
>>667113966
Fuck me, I'm gonna get my arse to sheep shagger land
>>
>>667114015
Yeah fuck, doesn't sound ideal!
>>
NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER
>>
New Plynouth here
>>
>>667113806
sup bruh.
wanna get maggit tomorrow?
>>
File: dd.png (77 KB, 204x257) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
dd.png
77 KB, 204x257
t barnes sample.
>>
>>667113974
hmmm ok
>>
>>667114298
Excuse my typo
>>
anyone up for a bisexual threeway i chch?
>>
Rachel Hewland
>>
>>667114322
fuck me
>>
>>667114405
No, get fucked cunt
>>
NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS
>>667114322
>>667113966
ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER
>>
>>667114437
>>
File: image.jpg (64 KB, 556x606) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
64 KB, 556x606
>>667114339
Here's the picture you were trying to get anyway. Imma go to sleep but leave the thread on auto-refresh so if you post another Palmy girl (actual nude) with a way to contact you I'll send the others ronorrow
>>
>>667114322
Can ya do a Ghetto booty Grace sample aswell bro
>>
>>667114437
has anyone actually fucjked this chiik?
or are you cancer fucking faggits!
>>
>>667114465
I deserved that yeah
>>
>>667114494
no.
>>
>>667114437
NUDES NUDES NUDES
>>
>>667114437
Fuck outta her Jay Leno
>>667114482
She's decent!
>>
>>667114583
Here*
>>
>>667114507
Why do you wanna know where my dick's been you fucking homo
>>
>>667114583
Ah, the keyboard warrior returns.
>>
>>667114170
Yeah, nah.

Debating on getting food or just going to sleep.
Sleep for dinner?
>>
>>667114534
Aw why not?
>>
>>667114651
I'll beat your ass to a pole, bitch ass nigga
>>
giving out free blow jobs in Papakura if anyone's keen
>>
>>667114613
telle me where your dick has been.
faggit.
>>
>>667114743
tits and timestamp
>>
>>667114322
OGOD want sooooo bad
>>
>>667114652
Posting up the real questions!
Tough choice eh, both are sounding pretty good
>>
>>667114743
Male or female?
>>
>>667114655
cos you dont post shit ur self? im sick of nz thread every night its shitter and shitter .catch u fuckers up . have fun trying to get nudes cos it never fucking happens
>>
>>667114796
im a guy fgt
>>
>>667114802
post something from dunedin and its all yours
>>
>>667114822
See >>667114467
>>
>>667114743
>>667114796
>implying it's not a man
>>
>>667114884
that cunts just fucked in the head. probably a homo or someshit
>>
>>667114838
Oh well, if you were a chick there would have been a hungy in it for ya to swallow
>>
>>667114866
I really wish i had some 2 give bro sorry
>>
>>667114718
Audacious about his insignificant opinion, the keyboard warrior is the greatest of newfriends.
>>
>>667114478
moar
>>
>>667115026
>newfriends
Guarantee I've been here longer than you've been shitposting
>>
>>667114971
Feels the same, just no pussy. Don't be scared
>>
>>667114478
>>
>>667115119
>>667115119
Suppose I could just shut my eyes and not look down
>>
>>667114992
nothing at all? up your game bro. although i have a proposition for you ? id need you to email me
>>
File: file (13).jpg (63 KB, 450x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
file (13).jpg
63 KB, 450x600
any wins of this bitch ayla paterson
>>
>>667115257
whats this proposition?
>>
>>667114796
>free blowies
>4chan
>girl
Boy, are you misinformed!
>>667114816
Always have the same debate this time of night! Just don't want to waste the money
>>
>>667115202
Rachel < Phoebe
>>
>>667115103
Persistent to convince his newfriend peers he is in fact accomplished.
>>
email me wesdef@gmx.us>>667115357
>>
>>667115410
That's the one, bro. That's the one
>>
File: rachel.hewland.jpg (103 KB, 960x960) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
rachel.hewland.jpg
103 KB, 960x960
>>667115202
>>
File: rosei (2).jpg (38 KB, 540x960) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
rosei (2).jpg
38 KB, 540x960
hbnudes@gmail.com to trade
>>
>>667115367
Feel ya, I'd just sleep if that's the issue
>>
NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER
>>
File: image.jpg (107 KB, 886x641) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
107 KB, 886x641
>>667115418
yeah email him for dick
>>
>>667115736
shandor kek
>>
File: 0123981.jpg (16 KB, 115x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
0123981.jpg
16 KB, 115x375
>>667114482
hey man. heres one of emma g from palmy. email me at fartfarrtfarrrt@gmail.com and we'll talk more cuz
>>
File: 0123982.jpg (13 KB, 115x371) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
0123982.jpg
13 KB, 115x371
>>667115874
and another
>>
>>667115463
have nudes?
>>
File: image.jpg (265 KB, 960x960) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
265 KB, 960x960
>>667115874
>>667115901
Yo I'm still up haha, you got any actual nudes?
>>
>>667115874
emailed you.
>>
>>667115997
nobody has nudes. It has been circulating around for ages and nobody has come up with anything.
>>
>>667115550
Not so much an issue, I just over-think that kinda shit. Like "Will I get twenty bucks worth of enjoyment?" and shit. I should just go, but eh
>>
>>667116053
I would fuck the middle one so hard
>>
>>667116143
That's the one I've got nudes of
>>
>>667116077
shame, she def looks like the slutty type
>>
>>667116198
put em up
>>
>>667116087
I used to do that
"Oh, I could buy this for $20, but is it really necessary?"
Then I'd buy $20 worth of coffee that week or something similar
Then at the end of the day, the first thing worth $20 would have benefited me more than coffee
>>
Anonymous 02/04/16(Thu)11:47:30 No.667113945▶>>667113998
File: bbc99d1e-8020-4909-aaff-d(...).jpg (32 KB, 483x859)
32 KB

.
>>
File: hhh.jpg (32 KB, 480x800) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hhh.jpg
32 KB, 480x800
>>
>>667116248
Not for you, peasant
>>
>>667116087
Oh, kek.
Just came across this, thoughts?http://www.topgear.com/car-news/top-gear-tv/matt-leblanc-joins-top-gear
>>
>>667116198
omg post them bro!
>>
>>667116358
who dis?
>>
>>667116367
your the peasant you gay cunt. doubt u even have nudes u fucking troll muncher
>>
>>667116367
what for them? at least some proof you have them?
>>
>>667116417
thats child porn. reported. enjoy your ban
>>
>>667116374
i saw that as well and Chris Evans throwing up from car sickness.
>>
>>667116417
>>667116358
how do i delete, i left my friends facebook bubble on there
>>
ayy niggas.
>>
>>667116536
how is it child porn? lol, shes 19
>>
>>667116469
My proof is the other pictures I posted, along with the fact that I saved from her Facebook before she deleted then
>>
>>667116469
>>667116631
And I'm swapping for other Palmy nudes
>>
>>667116624
fuck off shes 19 . i know who she is its CP. jail!!!
>>
>>
>>667116324
Fuck, I usually end up not buying either thing and not benefiting myself at all.
Side note though; as if you aren't getting maximum life improvement from $20 worth of coffee
>>667116374
Fuckin' what? What happened to Sabine and Chris Harris? And why do they keep dragging good people into this trainwreck?
>>
>>667116685
kek
>>
>>667116701
Are her initials SO?
>>
>>667116803
yeah
>>
FUCK YOU NUDESFAGS!
>>
Smashing a 50 bag and listening to Autechre.

Excellent end to Thursday.
>>
>>667116972
you hate nudes this much, are you a grill or a faggot?
>>
>>667116903
Fuck she's got wide shoulders
>>
>>667116555
Shit eh, also checked
>>667116724
At least you've still got that $20, I'm forever having to try budget and think ahead. That's why my car's on empty
Coffee's fucking expensive though, close to $5 a pop, that shit right there will be decreasing life expectancy
Yeah shit who knows. Still got me thinking why they bothered to carry Top Gear on, just let it die off
>>
>>667117047
I'M A REAL FUCKING WHITE GUY
>>
>>667117196
a white gay guy?
>>
>>667117149
fuck my first trips
>>
>>667117325
I'M TOO DRUNK FOR THIS.
>>
>>667117414
you the faggot streaming runescape?
>>
wellington reporting in... what did i miss with the nude fighting?
>>
>>667117495
yes....
>>
>>667117576
u wanna sum fuck?
>>
>>667117074
Don't tell her that or she'll tackle you
>>667117149
Yeah, I suppose. I'd rather do something with it though, but god knows what. Them's some big questions.
Coast it down to the servo if you want, though. I've got a fifty we can halve.
She said she's filming with them but isn't a host. Probably lady Stig. But yeah, should've just called it a day. Same goes for Fast & Furious
>>667117576
People on the internet fighting over nudes and trading them and all kinds of retarded shit. Be glad you did miss it.
>>
>>667117774
You got anymore Palmy nudes? Hmu at palmynudes@gmail.com and we could swap?
>>
I have that annoying bitch caito potatoe nudes if anyone wants
>>
>>667117855
damn everyone copying me now with the private trades kek
>>
>>667117957
Except they're not as pathetic as you
>>
>>667117859
Yoooo post that shit haha
>>
>>667118025
pathetic as in
>>
>>667117855
I'm not that guy, guy.
>>
>>667117774
Yeah well that's also true
Nah man, cheers for the offer though, most people would jump at that.
I've got money for gas but I wanna sort out this textbook I need first, I also really need to buy shoes.
Shit yes with that last part. They confirmed the other day they're making 10 films. Way to ruin it
>>
>>667117957
ow fuck off nigga.
you are cancer.
>>
>>667117957
>copying me
not yours, not new, not original
also lame
>>
anyone got kik msg?
>>
>>667117736
sure m9 asl?
>>
>>667118307
no homo though.
ain;t about that homo life;/
>>
>>667117859
Yes sir Dean Kane sir
>>
>>667113310
There's a story behind this edition title. Fill me in please?
>>
too drunk to pk.
time to find random chat rooms on tinychat and faggot on some cunts.
>>
>>667118362
didnt answer that asl yo
>>
>>667118399
Newfags being newfags and acting like the virgins they are by trying to be tough and commenting on everything. Same old.
>>
>>667118564
no homo means I don't wanna sum fuck if you are a guy.
>>
>>667118672
> assuming im not 22/f
>>
Anyone know of any jobs going in the lower north?
>>
we nzcam now.
>>
>>667118746
M'lady
>>
>>667118746
>imblying you are a female.
fuaaaark/
>>
I've made it into a random tinychat room.
full of cunts.
I don't even know what it is anymore.
>>
>>667118171
Eh, no worries
>most people would jump at that
If you don't mind my asking, why not you then?
I'm not having a go at you, like I'm not offended or some shit, just curious.
It is 4chan after all, reckon we can ask those sorts of questions without consequence here?
Yeah, they should've called it a day at the end of 7. He died, we all cried manly tears, it was a good send-off. Mind you, they should've called it after Tokyo Drift, before it got all Mission Impossible and shit
>>
>>667118794
Room is empty. The fuck are you talking about?
>>
any niggas wanna come troll some random tinychat rooms?

>>667119420
I'm going in randoms rooms. I know the nz one is ded bruh.
>>
>>667119420
He's hopping from room to room
See >>667118988.
He should, if he's reading this, MAKE HIS VIDEOS FUCKIN' PUBLIC AGAIN CUNT
SuperEurobeat free-form dancing is my lifeblood.
>>
>>667119480
Sure, what's the room?
>>
>>667119559
that is me nigga.
you wnat eurobeat free stuyle nigga! give me a seonc.d
>>
>>667119616
find a dope room bruh.
I am drunk enough to shit talk any nigga.
>>
https://www.youtube.com/watch?v=bOLZaqdQFT4
https://www.youtube.com/watch?v=bOLZaqdQFT4
https://www.youtube.com/watch?v=bOLZaqdQFT4

HERE YOU ARE CUNT!
>>
>>667119732
Cheers, cobber!
>>
>>667119801
TBH, i think that is my best video ever.
went full dagumi on it.
>>
>>667119902
The drunk walks were great though.
>>
>>667119947
what ones do you want public?
>>
File: MissNZ2013.jpg (124 KB, 800x570) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
MissNZ2013.jpg
124 KB, 800x570
you kiwis like this?
>>
>>667119902
WE OUT HERE TONIGHT
It was a beautiful moment though, really.
>>667119983
Not him, but grapes for dinner is probably a must. Are you going to leave them public or nah?
>>
>>667119983
I dunno, the night one where you looked at the wind sculptures and shut.
>>
>>667119166
I don't like to take things off people, especially money
I prefer to pay my way and work my way towards things
I guess I just see too many people taking hand outs then showing off like they worked for it, kinda thing. Same way as I hate borrowing money/owing money
Don't mind you asking at all, I'm not the type to get offended by that sorta thing.
Too right, after the third one, it lost it's roots. Manly tears were shed world wide at the end of that movie
>>
>>667119983
>>667120109
im keen too man, i was watching you play osrs, funny cunt
>>
hot bitches
>>
>>667120109
>>667120111

I'll chuck the grapes dinga on and the first adventure wellington.

I just don't want me being a maggot cunt on the internet you know?

>>667120252
I am too drunk to stream nicely. I was having a good time though. Fucking cunts killed me like a bitch though.
>>
>>667120344
Aussie thread's that way, man.
>>
File: sexy-sheep.jpg (308 KB, 1191x607) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sexy-sheep.jpg
308 KB, 1191x607
>>667120690
I'm not aussie, but I heard you guys like this.
>>
what the fuck?
whjere did this thread go on the catalog|?
the fuck nigga.
>>
>>667120143
Ask a question, get an answer. No social norms to dance around, no bullshit. I like this shitty board sometimes!
Nah, that's cool, and I understand what you're saying entirely. I'm not one for handouts either, although it's for kinda different reasons, which is a story for another day.
This instance, it's a gift, as such. I'm not expecting to see the money back, I'd just be happy to see it go somewhere. But I respect your morals, god knows they're a rarity these days! So it's cool.
Chur again for being a good cunt.
>>667120347
Nah, fair cop. Make them unlisted? Then we can still see them for a laugh, but they aren't "on the internet" in the sense that people can't just find them without knowing about them already.
If you'd really rather not have them up though, it's cool. Chur to you for being a good cunt too.
>>
any cunts want to chat I'll be in the nzcam chat room
>>
>>667121003
lol, its there brah
>>
>>667121024
>Nah, fair cop. Make them unlisted? Then we can still see them for a laugh, but they aren't "on the internet" in the sense that people can't just find them without knowing about them already.
If you'd really rather not have them
fuck it bruh. we out here tonight.
will add more vids in the future.
I am just a maggot cunt crawling through life.
why not document it?
>>
>>667121187
thank bruh.
It was lost on my catalog for a sec.
>>
ALRIGHT MATE!
FUCKING LEAVE ME ALONE IN THE TINYCHAT!
CHEERS BRUH.
YEAH NAH GOOD THANKS.


WILL BE IN THE NZCAM TINYCHAT IF ANY OF YOU CUNTS WANNA HEAR SOME DRUNK ADVICE FOR SHIT YOU WANT TO KNOW ABOUT OR IF YOU WANT TO CHAT ABOUT RANDOM SHIT.
>>
>>667121024
/b/ is alright, sometimes. I used to like the feels threads, and the best of /b/ threads
I appreciate the offer though! But yeah, I just avoid taking/borrowing money when I don't necessarily need it
I feel ya, way too many people love hand-outs these days, I sorta keep to the motto "stay humble"
All good! Cheers for the offer!
>>
>>667120347
oh fuck i remember that grape dinner video. fucking great
>>
why is every one in these generals obsessed with nude pics?

do they not know porn exists or something?
>>
>>667121813
Thanks bruh,
not my brighest moment. also not my darkest.
>>
Real OG niggas will remember the great throw up on the floor disaster of '14.

you know who you are.
>>
>>667121566
that was me, sorry mate, but shit was choppy so i bailed
>>
>>667122081
no woz bruh.
don't soz not soz.
>>
>>667121296
I enjoy watching your adventures and shit, but I didn't know it bothered you like that, mang
So if you trying to put that shit behind you or something, don't bring it back up just for us.
>that cheeky rothmans during grape dinner
Chur bow, chur
>>667121642
I just enjoy the "atmosphere", for want of a better term.
Like, if I asked someone that question IRL they'd probably be taken aback by it or something, and then it might have implications on the relationship with that person or some other shit like that.
But here, it's the internet. Worst case scenario, don't reply to them! So people are real. It's good.
But nah, no worries! Like I say, I'm not offended or anything, was just curious. Offer stands, if you do change your mind, but it's all good.
>>667121999
Sick trips bruh
I'm not an OG though...
>>
>>667121930
fuck dude these videos are amazing
>>
>>667122310
> enjoy watching your ad
yeah nah, its all goods mang.
part of life. guess I just got freaked out that my persona on the internet was just a maggit cunt.
but it is what I am. no point hiding it.

>>667122316
thanks bruh.
>>
>>667122171
awesome that you put your vids back up though cuz
>>
>>667122310
>Sick trips bruh
I'm not an OG though...
This was pretty much before anyone ever face cammed.
The great slaughter of the carpet via throwing up a shit load of grants whiskey on the carpet and posting pictures of my side face with the spew.
shit was real OG.
still have the pics on my old phone.
>>
>>667122490
if thats who you are you might as well own it
>>
>>667122310
Yeah it's not bad eh
I'd say so, I was hanging at my mates work, he works at a servo and some fella came in, meant to put $15 gas in and chucked $19 instead
He gave my mate $15 cash and tried the rest on his card and it declined, I had money in my back pocket so paid the rest and he was pretty taken back.
A lot of people aren't used to generosity these days so yeah it can make it awkward for certain people
I've got money sitting there I could put in for gas, but I'm still unsure what I wanna do with the remainder, buy shoes or buy car wax haha! It's more just holding off until I know what I'm doing with my funds
>>
do you niggas reckon I could pass for an east asian man?


>>667122765
It is bruh to be honest.
might as well own it.
>>
Im gonna squint my eyes and try pass for an east asian man.
>>
>>667117149
>Coffee's fucking expensive though, close to $5 a pop,
MAKE IT YOURSELF, Jeez. Are you so lazy that you only consider getting it from Starbucks or wherever?
They're available as instant, ground or whole beans.
>>
>>667120077
>>667113310
>>
anyone starting at massey this year?
>>
>>667115500
NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER NUDES FAGS ARE CANCER
>>
eye tried to chink eye
even though I am PolyASIAN!
those cunts wouldn't let me cam up.
fucking racist cunts!
>>
>>667122960
I normally buy and use instant
That was back when I was working and would grab a coffee on the way to or after work
>>
>>667122960
I can't believe how much how much some cunts spend on coffee a week.
I just buy a bag of decent ground ~$7 and im set for the week.
>>
>>667123466
fucking hipsters.
who even drinks coffee?
>>
>>667123239
agreed m8
>>
>>667123240
why are chinks such dishonest cunts?
>>
>>667122626
Nah, you're not "just a maggit cunt", I reckon
You party hard, sure, but you seem like you've got your shit in order. You're a good as dude, anyway.
I think you told me about the carpet, but I wasn't there for it
>>667122769
It's weird, eh. Some people are like that, some people will just keep taking!
Kinda strange to grow up and realise the adult world isn't all organised like it's made out to be.
>>
File: godlike waifu.png (207 KB, 444x530) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
godlike waifu.png
207 KB, 444x530
proof my waifu is a god.

>>667123567
because Women for east asian men are racist as fuck.

>>667123588
>Nah, you're not "just a maggit cunt", I reckon
I don't even know what I just read mate.
I am a bit maggot to be honest.
>>
>>667123555
im pretty fucking far from a hipster mate
>>
File: 1417699288315.jpg (844 KB, 2560x1440) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1417699288315.jpg
844 KB, 2560x1440
>>667121999
ayyy i remember
>>
>>667123701
you fucked cunt.
least you admit it.

>>667123888
ahhh this is a real OG nigga.
we out here tonight.
>>
>>667123588
For sure! I don't mind helping out when I can, to an extent
I had a mate that'd ask almost every week for $20 and I'd never lend it to him because I knew he was only buying weed with it
Definitely, but if it was all organised and what not, it wouldn't be interesting
>>
>>667123676
Is she the new Prime News chick or the old one?
You might be a bit sloshed tonight, sure.
Just read this, oi: You're a good cunt and I'll buy you a beer if you're ever in Dunedin
>>
>>667123987
I am the captain now.
Yar Nikka Ter Yellen is muh waifue.
>>
>>667123984
Yeah, fuck that. Aside from the fact that they're just money grubbing, you wouldn't really be helping if they just spend it on green anyway.
Fuck, if it was all organised and shit I might have a fucking clue as to what I'm doing!
>>667124080
Eric Young is my waifu, db-san

Anyway, I should really bail. Long distance driving and sleep deprivation is going to be a mean combo in a few hours. So chur to all you fullas. Good chat. Have a good one, and catch up
>>
fucking cunt just rekt my ass in OSRS.
fucking nigga cunt!
>>
>>667120996
>ewеPorn.nz
>>
File: images.jpg (3 KB, 98x118) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
images.jpg
3 KB, 98x118
>>667123676
drained my balls a couple time to her I gotta admit , but samantha hayes is still my top bitch
>>
>>667124459
For sure, I keep to a wee saying "if you can't afford to smoke, don't do it"
Too right
Have a good roadie tomorrow, mate!
Laters!
>>
>>667124545
some nigga killed me again!!
>>
>>667124545
noiceee wat about janika ter ellen or the one that used to be on the breakfast show
>>
>>667124607
Id never even consider borrowing money to buy weed. if you cant afford it the last thing you should be doing is smoking it.
>>
>>667124737
that's my waifu nigga.
>>
>>667124810
the fuck is waifu?
>>
File: fair_go.jpg (81 KB, 1440x900) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fair_go.jpg
81 KB, 1440x900
>>667124737
this one?
>>
>>667124867
muh waifu nigga.

we out here fucking niggas up in the wildy nigga!!!

>>667124884
who is this hoe?
that ain't muih waifu nigga.
>>
>>667124867
imaginary wife
>>
>>667124884
not her the other one
>>
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/02/27/article-2568980-1BDEEF7000000578-372_634x351.jpg

this one
>>
File: image.png (549 KB, 400x536) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.png
549 KB, 400x536
Moar?
>>
BRUH!!!
FUCKING SLUT PRAYED ITEM!
FUCKING CUNT!
THANKS FOR THE FUCKING DROP OF ARROWS YOU SLUT!
>>
>>667125224
thats an australian breakfast show though
>>
>>667125245
nah those stretch marks are pretty gross tbh
>>
>>667125245
Need to see full tits to judge
>>
>>667125245
EW NIGGA
NICE STRETCH MARKS NIGGA.
FAT DOESN'T COUNT FOR TITS MATE.
>>
File: image.jpg (24 KB, 250x187) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
24 KB, 250x187
Yeah nah?
>>
>>667125339
>http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/02/27/article-2568980-1BDEEF7000000578-372_634x351.jpg


no thats the show in NZ, its on every fucking morning
>>
>>667125937
nah fuck that cunt
>>
>>667125966
never seen it, i'm normally in bed or asleep then.
>>
>>667126156
Fair enough, shes hot as fuck man lmao. see it when i do all nighters or ever have to get up early
>>
>>667125937
EW
>>
File: image.jpg (174 KB, 960x1280) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
174 KB, 960x1280
Moar?
>>
>>667126434
no
>>
>>667126434
sure
>>
>>667126434
this nigga is sunburnt as fuck.
>>
>>667126434
did she put the poo in the loo?
>>
>>667126434
enhoy askin cancer nigga.
>>
File: image.jpg (85 KB, 960x540) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
85 KB, 960x540
>>
>>667114467

REEEEEEE
>>
tinychat is full of fuck niggas.
going to troll omegle.
>>
Burnham reporting in boys
>>
we searching r9k now on omegle.
too many fuck lords out there.
>>
thursday was a bad day to get maggit.
>>
>>667114414
Yes
>>
nah cunts.
I', maggot as fuck.
going to sleep.
>>
>>667124509
Fucking loool
>>
chatroulette a shit
I ain't skipped cunts at all and I am the one being put on a stand down for having cunts skip me too fast/

fuck off cunts!
im going to go fry me some eggs.
>>
i've throwmn up
>>
>>667129898
enjoy all the niggas that I have on snapchat.
>>
>>667129898
post pics
>>
comfy for trips
>>
>>667130889
I'm too maggit son.
I fried some eggs.
Now I am sleep time.

drink and fry.
key to life.
as in, if you don't kill yourself frying drunk you are alive.
>>
>>667131749
this is how you trips.
ui got u fam
>>
fuck, I just ate.
going to throw up again.
is this what leukemia is?

fucking bulimia. not leukemia
>>
>>667132466
not unless you're forcing yourself to throw up
>>
>>667133217
I didn;t force it bruh.
shit just came up after I finished eating.
mad upsetti mang.
why would niggas even eat just to throw up again?
>>
goldcoast anyone? teanba f?
>>
>>667133622
so they can enjoy food without the nasty calories
>>
>>667133812
this is New Zealand you fucking idiot.
Learn your own fucking flag you dumb cunt!
>>
>>667134019
literal gains goblins mang.
Thread replies: 270
Thread images: 34
Thread DB ID: 485247



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at wtabusse@gmail.com with the post's information.