[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
ITT: We describe a movie in the most bland...
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 337
Thread images: 11
File: ledn1PM.jpg (21 KB, 488x488) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ledn1PM.jpg
21 KB, 488x488
ITT: We describe a movie in the most bland way and we try to guess it
> guy goes in a balloon into some other place and becomes important
>>
UP
>guy goes in a peach into some other place and becomes important
>>
>>665576268
Up

>A quiet unsuspecting man turns out to be pretty good at stomping faces.
>>
There is a cabin in the woods and the ghost makes hot hand to you, this spooks you hard...till you die
>>
Guy goes into the bees and becomes important
>>
>>665576450
james and the giant peach
>guy goes to secret school and becomes important
>>
>>665576542

Falling Down
>>
>>665576673
Twilight
>>
demon chases teens in a old ass farm truck
>>
>>665576673
Good answer but nah.
>>
>>665576760
nope, was there a school in that?
>>
>>665576762
Jeepers creepers
>>
Guy grow some potatoes while waiting for his ride.
>>
>>665576762
Jeepers creepers
>>
>guy goes to a desert and han solo dies.
>>
>>665576542

roots?
>>
>>665576890
yee

bodyguard becomes rogue kidnapper killer
>>
>>665576833
ahh well, i tried
>>
File: Costanza.jpg (59 KB, 500x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Costanza.jpg
59 KB, 500x375
>>665576833
Meant for >>665576728
>>
Three guys go to an island. One leaves.
>>
>>665576268
guy gets into a plane over the sea ore somewhere and becomes important
>>
>>665576673

Harry potter
>>
>>665576947
Nah, think real hard about face stomping.
>>
>>665576268
It's that oz movie. NOT UP
>>
>>665576268
I could tell you, but I'm a friend of Dorothy.
>>
>>665576542
American history X maybe?
>>
>>665576673
Yup.
Uh...
Sky high?
>girl manages to get into secret party and becomes really important
>>
>>665577114
yup
>Gook kids fight because tv
>>
>>665576673
Harry Potter
>>
>>665576268
Oz
>>
>>665577242
Howls flying castle
>>
>>665576268
oz the great and powerful
>>
>>665577242
no, well you are not wrong but not what i was going for, also someone else got it
>>
>>665577171

That Oz movie with James Franco I'm too lazy to look up the name
>>
A long time ago in a galaxy far far away, a nigger escaped
>>
>>665577357
no
>>
>>665577409
star wars 7
>>
>Two decent cops get targeted by cartel, one becomes important.
>>
>>665577498
end of watch
>>
>>665576268
principled white guy refuses to kill sandniggers
>>
>help me I'm oppressed and stuck in space
>>
>>665576268
>ze great and powerful oz

nigger gets important by association with a soccer ball
>>
File: 1453104221570.png (32 KB, 184x174) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1453104221570.png
32 KB, 184x174
Funny guy goes to boot camp then goes and sees some shit.
>>
>>665577341
too late. see next one here
>>665577256
>>
suicidal union soldier leaves his post to become an Indian, he also dances with wolves.
>>
>>665577256

I have no idea..lol
>>
>>665577599
gravity
>>
File: rgdriive.jpg (476 KB, 1920x1080) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
rgdriive.jpg
476 KB, 1920x1080
>>665576542
Drive?
>>
>>665577624
Full Metal Jacket
>>
>>665577680
its from 2001
>>
>>665577624
Full Metal Jacket
>>
>>665576654
Wicker man
>>
>>665577568
Winrar
>>
>>665577794

Damn.. killing me. Here's mine while I think: 3 kids with rich dad, wear masks
>>
Saigon sucks.

Fuck it, I'm going to a BBQ.
>>
>>665576268
Redneck girl gets her ass beat then chops off dad's hands and gives them to the sheriff
>>
Two guys go after a crown
>>
Some kid sees dead people
>>
>>665576268
STIMULATION OF BODY-MOVING/LIKE-SENSE SINCE OF ELECTRICITY OF CAUSED OF IN OF BODY SINCE 1. tiny metals in human 2. metals moved since of energies striked/hitting metals 3. energies sent/from machine far of miles.
>>
> two men are mistaken for gods
>>
>>665578043

Winters bone?
>>
>>665576268
A series of weapons/ammo trading.
>>
>>665576268
Squabble with thunder-sticks at the Understanding Establishment.
>>
>>665577957
shit bro i dont know... halloween 3?
>>
>>665578175
Ja, mein schwarzer
>>
>>665577794

Give me something else. Anyone with a guess on mine? 3 kids with rich dad that wear masks
>>
>>665578163
christianity
>>
>>665578163
The Road to El Dorado

Good fucking film anon

>Paul Heyman, balls, rollerskates, crazy Russians
>>
>Chink
>Brit
>Whore
you faggots better get this one
>>
dumb state troopers try to not get shut down by goverment
>>
>>665578334

Is that a yes I'm right? Lmao
>>
>>665578373
what else you want? ill start with its jappanesse, super violent and has a sequel
>>
>>665578074
goodwill hunting
>>
>>665578398
>>665578409
both of you are correct
>>
>>665578289

Nope. One has a horse name
>>
>>665576673
The Kingsmen
>>
Some girls and a hobo get murdered, or not
>>
>>665578537
Battle Royale
>>
>>665577682
How the fuck is that gravity
>>
>>665576945
Star Wars Episode IV?
>>
>>665576904
The Martian

Two girls have an organic homemade meal together.
>>
>>665578537

Shit I'm not gunna get it if it's Japanese..lol. what's that one.. riot something? Ung bak or some shit?
>>
>>665578621
this is starting to sound like a fucking terreble family sitcom
>>
>>665578748
It actually is Gravity. Think about it:

>woman
Muh oppression
>stuck in space
She is
>>
>>665578777
Two girls one cup
great film, as i remember
>>
>>665578793

Grandfather short Asian guy
>>
>>665578564
Noh
>>
>Azn Tranny joins a group of all guys that bath together and sing show toons.
>>
>>665576629
Cabin inthe (checkem) woods
>>
>>665578712
yup
>>665578780
dont worry someone else got it
>>665578927
it keeps getting better...

next one
>MUH HONEY. MUH ENVIROMENT.
>>
>>665577624
>goes then goes
>>
>>665578927

Threw 3 out there so far, someone's gotta get this one lmao
>>
>kid and his friends rape and murder until he gets caught
>>
Some people from different worlds meet up and sit round a table.
>>
>>665579120
A Clockwork Orange
>>
>>665577256
battle royale
>>
>>665579066

Oh.. oh well..

Bee movie?
>>
Guy goes full master on some slaves, gets punished.
>>
>>665577037
Shudda island
>>
>>665579083
Oh shit I think I know what that is. Can't remember what it's called though. Doesn't it have a bit where this kid fights another kid in like a competition and gets hurt or some shit and his asian grandpa is like "lol I can heal you" and then he beats the kid's ass? Or something? Like the kid went to the grandpa because his parents died or were like "Go away"?
>>
>>665579066

Want the answer??
>>
> wake up
> pedophile
> time travel
>>
>>665578896
Correct.
You, m'lord, are a real film connoisseur.
>>
>guy gets fucked by a rock
>>
Some guy is confused if he's he or of he's not he, fuck shit up on other planet
>>
>>665579391

The answer is 3 ninjas - horse name - colt.
>>
>>665579502
Cock Rock 25: Get of the Rock
starring Wayne "The Cock" Dongson
>>
>>665579280
too late
>>665579303
yup
>>665579416
i dont mind

another one
>people murdered at dinner party by furries
>plot twist it was emo son and his girl friend
>>
>>665579520
Total recall
>>
>a strong tank
>>
>>665579422
Twelve monkeys?
>>
>>665578835
>Muh oppression

Literally being funded by NASA to install her shit on Hubble
Doesn't get more privileged than that plus not once is it a theme in the film

>She is

She gets back to Earth.
Or dies, depending on how you look at it.

I think the oppression bit threw me off, OP word your shit better next time
>>
>big city cop shoots up rural town
>>
>>665576268
Pubic hair is now a condiment
>>
>>665576904
the martian
>>
>>665579765
Nope
>>
Two cops fuck up LA on Christmas, they never arrest anyone
>>
>it was all a dream
>or was it?
>>
>>665579659

Got 2 so far, it was 3 ninjas lol.
>>
>>665579684
Winrar platinum
>>
>>665579750
fury?
>>
>>665579659
Zero Dark Thirty
>>
>>665579818
The human centipede
>>
>>665579817
Hot fuzz
>>
>>665579906
Yup
>>
>>665579942
lel naw
>>
>>665579964
bingo
>>
>>665579860
Inception
>>
>>665579872
ahh aight, some one else said that did they not?
>>665579931
wat
>>
>Ex Special Forces guy decapitates old man
>>
>>665580094
Correct
>>
2 Black people act like white people
>>
>>665579942
topkek
>>
> Oldfag
> Bully
> Mom tries to fuck her son
>>
Guy beats himself up while drunk and becomes important
>>
She lied, he never hit her
>>
>>665580267
white chicks
>>
>>665580267
White Chicks
>>
Witnessing occurs
>>
>>665580342
the room
>>
>>665580333
Fight Club
>>
>>665580362
>>665580367
Niccccccccce
>>
>>665580342
The Room
>>
>>665580376
Mad Max: There and back again
>>
>>665580342
oh hi mark
>>
>>665579422
it somehow could be predestination.....but there wasn't any pedophile
>>
>>665579422
The Time Travelers wife?
>>
>>665580426
>>665580452
>>665580533
How's your sex life?
>>
>>665579659
no one got the answer to this one yet?
>>
>>665576629
Cabin in the dubs
>>
>>665580430
Yahtzee
>>
A cheap shitty car doesn't need roads.
>>
Chinese guy fights in a temple full of warriors in gold body paint.
>>
>>665579659
You're next?
>>
>>665580570
*does terrible chicken noises*
>>
>niggers
>>
Girl turns into a wolf while her sister tries to find a cure
>>
File: witnessed.png (1 MB, 1920x1080) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
witnessed.png
1 MB, 1920x1080
>>665580507
>>
Black person assumes a white person's job and eventually becomes respected
>>
>>665578483
pirates of the caribbean?
>>
>>665579850
Lethal Weapon.
>>
>>665580550
>>665580545
nah
>>
>>665580982
Noice
>>
>>665580712
about time

4th one
>hooker and girl run away from london because they killed a pedophile
>>
>>665580820
cheep cheeep
>>
>>665581006
Okay you win. Tell
>>
>>665578483
Charlie's Angels
>>
A guy goes to work, he wasn't even supposed to.
>>
>taken with murder
>>
>>665581142
Donnie Darko
>>
>>665581164
Clerks
>>
>The Rock
>>
>>665581139
*throws water bottle*
>>
>>665581203
Tak3n?
>>
>>665581207
Shit. The pedophilia wasn't major to the plot though
>>
>>665581304
nope
>>
>>665579502
No one?
>>
>>665580342
Gone girl
>>
>>665581207
nice one
>>
>>665580582
You're next
>>
>>665581404
127 hours
>>
>>665581539
Guuuuuurd
>>
>>665581603
is that a yes?
>>
>>665581164
Clerks
>>
>>665580868
Wild Wild West
>>
>>665580647
Back to the future
>>
>>665576945
Don't know if he actually died, they might add a twist or some shit
>>
>>665581099
no one?
>>
>>665581203
come on people, it's not that hard
>>
>>665576985
Man on Fire
>>
>>665581327
True
my bad
>>665581478
Thanks
>>
>>665581700
Yeah
>>
>>665581943
is it abduction?
>>
>a train blows up
>>
>>665582106
yusss, im weiner
>>
Teenager sings a song on a car and his friend thinks he's crazy.
>>
>dog that's been important is killed
>>
person kills other people
>>
>>665582160
super 8
>>
>>665582218
marley and me
>>
>mega blocks
>great actors
>colors wow
>>
>>665581766
Nope.
>>
>man unknowingly fucks his daughter
>>
>>665582225
i did it wrong whoops
>person kills other people

beat that niggers
>>
Red codpiece statue head masks lsd
>>
>>665582213
Grease
>>
>>665578163
return of the jedi
>>
>>665580868
Every other fucking movie in hollywood
>>
>Man searches for dolphin, finds dolphin, dodges trap.
>>
>>665582128
no.....but it is true that the description isn't the best one
another clue:
>sober alcoholic and a hood nigga sidekick
>>
>>665580647
Herbie

A faggy army officer wants to be a sand nigger.
>>
>>665582315
no
>>
>>665582589
48 hours
>>
>Guy comes do stuff. Chick doesnt like it. Other chick does the job. They leave.
>>
>rich man drive fast
>girl die
>rich man was not drive
>>
>>665582382
Basically is though. Probably 1000 others too.
>>
spock dies
>>
>>665582434
internetprotocol man
>>
>>665581099
come on people, i thought you guys would know this film
hint : social realism
>>
>>665582589
Intouchables
>>
>hero doesn't like Sand
>>
>>665582680
no
>>
>poker
>fucks girl
>bad man has funny face
>chase in beginning
>>
>>665582871
Lawrence of Arabia
>>
>>665577600
That Nelson Mandela rugby movie (that's my answer, can't remember title. Equally bad description)

Calvin grows up. Hobbes convinces him to blow up Wilmington
>>
>>665579860
Juicy - Biggie Smalls
>>
>>665582871
spider-man 3
attack of the clones
>>
>>665582921
Casino royale, Eva Greene for funny face
>>
>>665582860
no
>>
>>665582871
Attack of the Clones
>>
>>665580267
the civil rights movement
>>
>robot save boy
>robot kill other robot
>all robot die
>>
>>665579036
Mulan
>>
>>665580139
Revenge of the sith
>>
>>665576268
Starwars
>people fight in space
>>
>>665578489
Supa trop
>>
oldfag does one last job, kills pretty much everything that moves, considers killing dogs.
>>
>>665582587
Hitchhikers guide to the galaxy
>>
>>665583203
nope
>>
>>665580647
American Pickers
>>
>>665583079
yippie
you're right
>>
Double bladed laser sword dude is in it
>>
>>665580692
battle of five armies
>>
>>665583332
Phantom menace
>>
>>665583332
the crazy adventures of jar-jar binks
>>
>carpet cocaine
>sexy dentist
>>
>>665583145
Nope
>>
>>665583332
The grifter
>>
>>665583520
Horrible bosses
>>
>>665581203
>>665582589
to end the strugle, it's a walk among the tombstones
>>
>police hate nigger
>nigger famous
>everyone love nigger
>>
>>665576268
Oz.
>>
File: potato lesbians.jpg (98 KB, 500x750) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
potato lesbians.jpg
98 KB, 500x750
>>665583393
Not quite. Hint: There's a number in the title that is less than 20.
>>
>>665576268
Oz
>>
>>665582754
you fucks should watch london to brighton, its pretty good.

5th one
>VR is shady af. also it unlocks telekenesis and telepathy
>>
>>665583464
Fucking kek
>>
21 and ronan
>>
>>665583627
Brewster's millions
>>
>>665583713
lawnmower man
>>
Baby fuck baby fuck baby fuck
>it's awwwright
>>
>>665583627
Mike brown
>>
>>665582239
Nice guess but not what I was thinking
>>
>>665583713
Johny nmonic(can't remember spelling. Keanuea Reaves)
>>
>>665583861
Jaws 2
>>
>>665583520
Horrible Bosses
>>
>>665582218
John Wick.
>>
>I would explain everything
>but I don't have enough
>TIME
>>
>>665582218
no one to try?
>>
Jews: The Musical
>>
>Mom dies, Stepdad happy, daughter better
>>
>>665582160
Source code
>>
> some guys kill some other guys.
> one of the guys is super important
> rhymes with niggerous plastered
>>
A canoe trip goes awry
>>
>>665583852
yup
>>665583945
hmm...
>>665583985
no but that film is good if i remember correctly

6th one
>teenagers ex is in trouble, now shes dead.
>now teenager has to solver murder mystery in an almost film noir
>>
>>665584286
bear jew movie
>>
>>665581839
Yo imagine if he came back with robot legs
>>
>>665584286
Inglorious Bastards
>>
>>665584301
Jaws?
>>
>>665583861
serbian movie?
>>
>guy gets fucked over by a dude in a wheelchair
>>
>>665582646
Lawrence of Arabia
>>
>>665582731
Real life
>>
>>665584236
Correct
>>
>>665577599
argo
>>
>>665582218
A boy and his dog
>>
File: I'm melting.gif (4 MB, 468x272) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
I'm melting.gif
4 MB, 468x272
>>665583091
Not sure how this slipped through the cracks.
>>
>>665583177
Amores perros
>>
Darth Maul did come back with robot legs and fought obi wan. Idk if he lost or shit
>>
>>665584427
the big lobotomy
>>
Retarded kid has a birthday party and his fat mum died so they burnt the house down.
>>
>>665584427
big lebowski
>>
>>665584143
correct
>>
>>665584427
Big lebowski

Hindenberg jetpacks
>>
>>665584578
correct
>>
>>665584567
no
>>
>kid is kill, mom and dad go away, mom goes apeshit
>>
>>665584319
anyone got anything?
>>
>>665584158
I am legend?
>>
>>665584385
nope
>>
>>665578483
Chinatown with Jack Nicholson?
>>
>>665584897
brick
>>
>>665576268
People kill each other over worm shit.
>>
>>665584319
Brick
>>
>>665584882
A.I.


Chick kills space bug in her underwear
>>
>>665584955
nope
it was the >>665584143
>>
>>665582587
come on, it's easy
>>
>>665584965
I was kidding. Kekel
Is it Without A Paddle?
>>
>>665585140
wrong
>>
>>665585041
Fear is the mind killer
>>
>>665584301
Deliverance
>>
>>665579502
127 dicks in ya butt
>>
>>665584202
IF I WERE A RICH MAN HEBEDEBEDEBEDEBEDEE
>>
>guys car gets stolen and dog is killed
>kills everyone in way to get to guy who did it
>>
File: rogerroger.jpg (58 KB, 561x480) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
rogerroger.jpg
58 KB, 561x480
>>665576268
>>
>>665585140
arien
>>
>>665585247
127 hours
>>
>>665582587
>>665585200
Ave Ventura. Fuck can't believe it took me that long
>>
>shiny and chrome
>>
>>665585202
also nope
>>
>>665585274
John wick
>>
>>665584979
>>665585058
yup
>>665585359
mad max fury road

7th one
>shitty film, annoying duck lead, implied beasitality and anthro duck boobs
>disney
>>
Bet u faggots can't get this OC.

A single mom is enslaved as her son goes on a multicultural journey, fights with alcoholism, and eventually finds a group of banter-filled negroes that help him believe in himself and save his mother.
>>
>>665585320
Correct
>>
>>665585431
Ding ding ding
>>
>>665585352
congrats
>>
>>665584650
Missed?
>>
>man with deformed head is upset
>>
>>665585219
Fug that was quick
>>
File: 1299444745692.jpg (40 KB, 372x457) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1299444745692.jpg
40 KB, 372x457
>>665576268
It was the nigger all along
>>
>>665580333
Chekd
>guy sees an oblong and becomes important
>>
>>665585475
Howard the fuck
>>
>>665585557
M.a.s.k?
>>
>>665585274
john wick
>>
>>665585359
fury road
>>
>>665585620
AYYY
>>
>>665585557
Elephant meme
>>
>>665585620
Non stop
Thread replies: 337
Thread images: 11
Thread DB ID: 465002



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.