[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
YLYL
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 183
Thread images: 115
File: fade2.jpg (85 KB, 600x536) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fade2.jpg
85 KB, 600x536
YLYL

No bananas please!
>>
File: fade9.jpg (34 KB, 450x299) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fade9.jpg
34 KB, 450x299
>>
File: fade5.jpg (30 KB, 520x336) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fade5.jpg
30 KB, 520x336
>>
>>572297326
Unfunny and forced.
Fuck off, the fight wasn't even that good.
>>
File: BjEbbi7CQAAsOs1.jpg (35 KB, 600x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
BjEbbi7CQAAsOs1.jpg
35 KB, 600x600
>>
File: christ.jpg (62 KB, 500x557) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
christ.jpg
62 KB, 500x557
>>
Who is that?
>>
>inb4, banana
>>
File: Le Funny Banana.png (257 KB, 516x526) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Le Funny Banana.png
257 KB, 516x526
>>
>>572298056
top lmao
>>
File: 1406742052078.jpg (525 KB, 1248x3464) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1406742052078.jpg
525 KB, 1248x3464
>>
>>572297753
I'm so gonna use that face as a reaction image
>>
File: 1412424948533.png (30 KB, 246x242) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412424948533.png
30 KB, 246x242
>>
>>572298137
i really, really, really like this picture
>>
>>572297723
That's the whole point.
>>
>>572298137
Faggot: I really, really fucking like this shit ass image
>>
File: 1412467305298.png (34 KB, 245x242) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412467305298.png
34 KB, 245x242
>>
>>572298682
save it, it's all yours friend
>>
>>572298682
top kek
>>
>>572297326

Holy shit this is fucking terrible. It's like a Coldplay concert that goes on for an extra hour.
>>
File: 1412447349412.gif (1 MB, 242x201) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412447349412.gif
1 MB, 242x201
>>
File: massive.jpg (224 KB, 798x1055) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
massive.jpg
224 KB, 798x1055
>>
File: ninja.jpg (93 KB, 450x1253) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ninja.jpg
93 KB, 450x1253
>>
File: 1412465420507.gif (812 KB, 800x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1412465420507.gif
812 KB, 800x600
>>
File: SAVE_IT.png (257 KB, 527x526) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
SAVE_IT.png
257 KB, 527x526
>>
>>572299449
oh you motherfucker
>>
File: FRIENDS.jpg (53 KB, 500x450) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
FRIENDS.jpg
53 KB, 500x450
>>
File: sallysumo2.jpg (69 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo2.jpg
69 KB, 600x620
This is now le Sally Sumo thread xDDDD. She has become the new meme cuz le nana meme was oldy :)))) RIP xD
>>
File: euphoricsally2.jpg (71 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
euphoricsally2.jpg
71 KB, 600x620
>>572299778
OMG SHE LUUKS SO SNAZZY IN THIS HAT XD
>>
>>572297723
Basket ball American detected.
>>
>>572299449
I hate you
>>
>>572299778
you know, i din't think anything could be worse than that fucking banana. but then came this
>>
File: sallyeatsoldmeme.png (387 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallyeatsoldmeme.png
387 KB, 600x620
OMG she's eating le old maymay xD!!!!
>>
>>572299646
.gif
>brotip
>>
>>572299960
I really really really like Sally
>>
>>572299853
>>572299778
>>572299620
>>572299680


Pls go
>>
>>572298958
more edges than bismuth
>>
File: funnysallysumo.jpg (55 KB, 488x639) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
funnysallysumo.jpg
55 KB, 488x639
>>572300103
Hahahah, where did you find this one? Mind if I save it? xD
>>
>>
File: yiffe.jpg (232 KB, 1280x938) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
yiffe.jpg
232 KB, 1280x938
>>572299960
why the fuck did i lose to this?
>>
File: nib1.jpg (58 KB, 500x357) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
nib1.jpg
58 KB, 500x357
>>
File: nakessallybanana.jpg (294 KB, 640x990) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
nakessallybanana.jpg
294 KB, 640x990
>>572300189
Go ahead friend its all yours!
>>
>>572300189
>>572300231

Leave this site you faggot
>>
File: 1408285109814.jpg (14 KB, 354x273) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1408285109814.jpg
14 KB, 354x273
>>572298739

We all know you're a banana, stop trying to hide it
>>
File: riff.jpg (62 KB, 500x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
riff.jpg
62 KB, 500x375
>>
File: lefunnymaymay2.jpg (52 KB, 500x526) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lefunnymaymay2.jpg
52 KB, 500x526
>>572300293
Sorry friend le nana meme is out of Date ! xDDDD, u have to use new meme LOL xD
>>
File: 420sally.jpg (158 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
420sally.jpg
158 KB, 600x620
>>572300423
OMG I really really really like this image xD
>>
File: Aaa.jpg (78 KB, 500x459) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Aaa.jpg
78 KB, 500x459
>>
File: leseriousfacesally.jpg (165 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
leseriousfacesally.jpg
165 KB, 600x620
>>572300502
Can someone make R34 of her????!!!!! xDDDD :(((( *leblushface===--*
>>
File: lecrablikessallyxd.jpg (352 KB, 798x1200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lecrablikessallyxd.jpg
352 KB, 798x1200
>>572300626
Her you go friend xDDD ENJOY!!!>>???
>>
File: F2.jpg (66 KB, 500x398) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
F2.jpg
66 KB, 500x398
>>
File: itsasallythread!.jpg (82 KB, 402x302) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
itsasallythread!.jpg
82 KB, 402x302
I like this thread! xD
>>
File: 911sally.jpg (181 KB, 800x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
911sally.jpg
181 KB, 800x600
>>572300825
Look, Sally's fist flight! xDDD
>>
File: lesallytowers.jpg (100 KB, 800x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lesallytowers.jpg
100 KB, 800x600
>>572300902
xD, this is le real image dough xDDD
>>
File: NQV.jpg (34 KB, 500x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
NQV.jpg
34 KB, 500x375
>>
File: SAVEIT.jpg (52 KB, 599x374) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
SAVEIT.jpg
52 KB, 599x374
>>
File: sallysexytimexd.png (17 KB, 688x427) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysexytimexd.png
17 KB, 688x427
I have le funny sexy tiems xDDD!!!!

>>572300983
>>572300902
>>572300825
>>
File: sallyeatsoldmeme4.png (361 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallyeatsoldmeme4.png
361 KB, 600x620
>>572301118
OMG she ate le old meme! yeah I love the new meme xDDD
>>
>>572297730
>>572297605
>>572297326

Not a Murrican so we don't have black people

Who is this
>>
File: bagoongasally.png (302 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
bagoongasally.png
302 KB, 600x620
OMG she triked you! xDDD
>>
>>572298494
Laughed so hard I pooped alittle
>>
File: binbin.png (736 KB, 3759x1896) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
binbin.png
736 KB, 3759x1896
>>
>>572298958
Dammit now I need to see her tits
>>
File: 1395467563161.gif (2 MB, 500x280) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1395467563161.gif
2 MB, 500x280
>>572297326
>>
File: SAVE_IT_fun-9.jpg (100 KB, 599x398) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
SAVE_IT_fun-9.jpg
100 KB, 599x398
>>
File: guitarsally.gif (3 MB, 400x300) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
guitarsally.gif
3 MB, 400x300
>>572301338
Yeah look at her go :^). Sally rally likes the ground XD *blush* omg she loves it xD look at her go !
>>
>>572300189
This is the best worst thing I've ever seen.
>>
File: love.jpg (32 KB, 500x313) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
love.jpg
32 KB, 500x313
>>
File: banane10.jpg (13 KB, 512x384) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
banane10.jpg
13 KB, 512x384
hayy
>>
File: leakedsally.jpg (275 KB, 792x594) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
leakedsally.jpg
275 KB, 792x594
>>572301553
OMG can someone help me make OC xDDDD. She's such lefunny maymay LOL!!!!
>>
>>572297753

lost
>>
File: foonibanaynay.jpg (48 KB, 500x526) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
foonibanaynay.jpg
48 KB, 500x526
>>572301710
>>
>>572301293
bump for answer
>>
File: sallyeatsoldmeme5.png (360 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallyeatsoldmeme5.png
360 KB, 600x620
>>572301792
Old maymay gets replaced by new maymay xD. Bye banana ur tiems is over LOLOL ! xD
>>
File: LOL.png (444 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
LOL.png
444 KB, 600x620
>>572301915
Something is wrong with this image can someone help me?!

>click on thumbnail its a little blurry!! xCFDDDDD
>>
File: Vip1.jpg (1 MB, 1500x1038) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Vip1.jpg
1 MB, 1500x1038
>>
File: loominatisally.jpg (62 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
loominatisally.jpg
62 KB, 600x620
>>572302023
xD I really really like le image xD!!! WP
>>
>>572297807
Its a hardcore nigga
hardcorer dan diamonds
>>
File: lefunnymaymay.jpg (52 KB, 500x526) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lefunnymaymay.jpg
52 KB, 500x526
>>572302057
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
Remember when trolls actually used to be funny and not just autistic-acting faggots?

...Yeah, me either.
>>
>>572299449
>gif
nope
>>
File: lefunnymaymay3.jpg (52 KB, 500x526) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lefunnymaymay3.jpg
52 KB, 500x526
>>572302057
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XDD
>>
Is this what YLYL has been reduced t /b/?
>>
File: dealwithsally.jpg (169 KB, 558x577) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
dealwithsally.jpg
169 KB, 558x577
>>572302057
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XDDD
>>
>>572298137
CAN I FUCKING SAVE THIS PICTURE? I FUCKING LIKE IT SO MUCH
>>
File: sallysumo3.jpg (69 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo3.jpg
69 KB, 600x620
Heres le Sally template ! xD feel free to creat fanart and rule 34 LOL xD!!!!!
>>
>>572302645
YLYL Threads became autism/OCD threads
>>
File: 5mtkdkp.gif (377 KB, 350x263) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
5mtkdkp.gif
377 KB, 350x263
>>
File: !3.jpg (68 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
!3.jpg
68 KB, 600x620
>>572302968
I really really really like this maymay, mind if I create R34 of her? xD

>spidersally xD!
>>
>>572302769

Sadly, yes. We've now ushered in the type of retards who enjoy spamming reddit/9gag level shit because they think it's "LOLZ SO TROLLSY". Except part of being a troll is appearing to not be intentionally pissing people off. Newfag trolls think trolling is just being as annoying as possible to annoy people. There's no art or creativity left in it. It's just watching a toddler shit in its hands and smear shit all over the wall.
>>
File: 1111111111.gif (327 KB, 350x263) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1111111111.gif
327 KB, 350x263
>>
>>572303124
Truer words have never been spoken in a YLYL
>>
File: sallysumohorror.jpg (70 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumohorror.jpg
70 KB, 600x620
>>572303120
Go lehead froemd!
>>
>>572303124
You have pretty much summed it up.

Fucking bananas.
>>
File: 911sally2.jpg (84 KB, 800x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
911sally2.jpg
84 KB, 800x600
>>572303339
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
File: 213213.gif (272 KB, 250x333) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
213213.gif
272 KB, 250x333
>>
File: sallysexytiemxd.png (20 KB, 688x427) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysexytiemxd.png
20 KB, 688x427
>>572303395
I maed le funny Sally Sexy tiems xD!!!
>>
>>572298986

>primary love interest is a Volus
>>
File: 420sally2.gif (121 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
420sally2.gif
121 KB, 600x620
>>572303416
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
File: viper.jpg (13 KB, 351x344) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
viper.jpg
13 KB, 351x344
>>572301850

IM FROM NU YOHK... IM OUT HERE... BY MYSELF

http://www.liveleak.com/view?i=b85_1395154819
>>
File: danksally.jpg (111 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
danksally.jpg
111 KB, 600x620
>>572303416
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XDDDDDD
>>
>>572303660
I really really really like this image hahaha is this a new meme?!
>>
File: 32432423.gif (142 KB, 312x400) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
32432423.gif
142 KB, 312x400
>>
File: mouthsally.jpg (182 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
mouthsally.jpg
182 KB, 600x620
>>572303762
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
>>572303124
http://www.youtube.com/watch?v=lGf2b1H91JA
>>
File: ledarkscarysally.jpg (191 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ledarkscarysally.jpg
191 KB, 600x620
>>572303910
OMG u scarred me sally! xD, thats our sally, alwys leidks 2 play triks xD!
>>
File: 123213213.gif (589 KB, 235x350) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
123213213.gif
589 KB, 235x350
>>
reddit pls go
>>
File: skelly.jpg (53 KB, 247x241) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
skelly.jpg
53 KB, 247x241
>>57229805
>>
File: 6666345.jpg (111 KB, 525x700) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
6666345.jpg
111 KB, 525x700
>>
>>572304270
thank mr skeltal
>>
>>572304301
>>572304123
>>572304078
>>
>>572300189
So I finally decided to look up this Darude - Sandstorm... turns out it was my favorite DDR song when I was younger. Man Nostalgia...
>>
File: AAqq.jpg (132 KB, 700x525) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
AAqq.jpg
132 KB, 700x525
>>
File: 1410134630936.gif (1 MB, 157x130) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1410134630936.gif
1 MB, 157x130
>>572298958
>>572301418
>>572300172
for glory and justice
>>
File: sallysumo4.jpg (69 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo4.jpg
69 KB, 600x620
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
File: sallysumo5.jpg (69 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo5.jpg
69 KB, 600x620
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL !! XD
>>
Every time I think b/ can't get any worse it always manages to sink into an even deeper level of autism.
>>
File: 111222q.jpg (117 KB, 700x525) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
111222q.jpg
117 KB, 700x525
>>
File: hotel.jpg (185 KB, 640x1157) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
hotel.jpg
185 KB, 640x1157
>>572297326
>>
>>572304650
its just this one sperg. Only this one guy posts this shit, over and over

never have I seen a single other person post this "le epic new meme" cancer
>>
File: sallysumo6.jpg (69 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo6.jpg
69 KB, 600x620
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move oon LOL ! XD
>>
>>572304563
badb8
>>
File: sallysumo7.jpg (69 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo7.jpg
69 KB, 600x620
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to movee on LOL ! XD
>>
File: 23659471038.gif (537 KB, 375x212) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
23659471038.gif
537 KB, 375x212
my fav
>>
File: !2.jpg (68 KB, 620x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
!2.jpg
68 KB, 620x600
>>572304817
omg can I save this image? xD. I really really like this meme

>le spider sally! xD
>>
File: eeeeeeeeeee.jpg (114 KB, 700x525) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
eeeeeeeeeee.jpg
114 KB, 700x525
>>
>>572304817
I really really dislike this image. Can you delete it please?
>>
>>572304543
Thank you. Very nice, anyone have the full gif (of the tits obv)
>>
File: sallysumo8.jpg (70 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo8.jpg
70 KB, 600x620
>>572305008
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
File: 1397863027038.jpg (19 KB, 525x334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1397863027038.jpg
19 KB, 525x334
>>572299778

modsplsprune
>>
File: sallysumo9.jpg (70 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo9.jpg
70 KB, 600x620
>>572305108
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
File: fbfbfb.jpg (120 KB, 700x495) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fbfbfb.jpg
120 KB, 700x495
>>
>>572299953
It's one guy who thinks he can spread his own meme through sheer repetition, don't even give his pathetic life the purpose of acknowledging him
>>
I admit these threads were cancerous even at the best of times but they did inspire a few giggles

this shit is just miserable
>>
File: sallysumo10.jpg (70 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo10.jpg
70 KB, 600x620
>>572305346
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
File: 111rrr.jpg (91 KB, 700x507) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
111rrr.jpg
91 KB, 700x507
>>
File: wolfshirt.jpg (317 KB, 599x2023) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
wolfshirt.jpg
317 KB, 599x2023
>>
File: godsally.jpg (19 KB, 259x194) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
godsally.jpg
19 KB, 259x194
>>572305537
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
File: 11111333333333.jpg (116 KB, 700x514) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
11111333333333.jpg
116 KB, 700x514
>>
>>572305386
stay strong m80

amd the worst thing is, because of this thread, we're probably going to be seeing this sally sumo shit on every YLYL thread instead of the fucking banana
>>
This thread is full of fucking cancer
>>
>>572298056
>>
>>572305342
Gtfo unoriginal trash ass faget
>>
>>572299449
eat shit, cockbag
>>
File: pddd11.jpg (119 KB, 700x418) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
pddd11.jpg
119 KB, 700x418
>>
File: ledancingsally.gif (3 MB, 300x225) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ledancingsally.gif
3 MB, 300x225
>>572305720
>>572305724
>>572305789
>>572305794
>>572305627
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
>>572305724
He's tried it on numerous threads for the last couple of days, I'm just gonna abandon thread as soon as he appears. Hopefully mods will start banning
>>
official death of YLYL, only 2 faggots posting banana and pear.
>>
>>572306027
because the fucking mods can't do their job
>>
File: 1111111113.jpg (105 KB, 700x465) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1111111113.jpg
105 KB, 700x465
>>
https://www.youtube.com/watch?v=y57LeeuM81o
>>
I actually laughed really hard at the sally sumo shit.
>>
File: sallysumo11.jpg (70 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo11.jpg
70 KB, 600x620
>>572306173
>>572305963
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
File: 23432411111.jpg (99 KB, 700x535) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
23432411111.jpg
99 KB, 700x535
>>
These YLYL threads suck massive donkey dick.
>>
File: windows98sally.png (406 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
windows98sally.png
406 KB, 600x620
>>572306272
save it friend! its all yours! xD
>>
>>572303124
>>572303248
>>572303339
>>572303945

the newfag level of you guys is unbelievable.
>>
File: 12222222.jpg (117 KB, 700x525) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
12222222.jpg
117 KB, 700x525
>>
File: what.png (106 KB, 1092x2188) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
what.png
106 KB, 1092x2188
>>
>>572306469
Explain then. Explain how this is anything other than a truly pathetic 13 year old thinking he is "trolling" us. Do tell.
>>
File: A3.jpg (148 KB, 700x678) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
A3.jpg
148 KB, 700x678
>>
>>572306586

yeah he is 13, he's not like you, a complete teenager, amirite 16year old?
>>
File: 420sally3.jpg (75 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
420sally3.jpg
75 KB, 600x620
xD I really really really like the Sally meme xDDDDD! No wonder the banana meme got replaced shes just too funny maymay !!! xDDDD
>>
>>572301850
a nigger who got rekt.
>>
>>572306754
I don't get your argument here are you supporting this spamming retard faggot or do you just like disagreeing with people and saying newfags for shits n giggles
>>
File: D4.jpg (128 KB, 700x467) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
D4.jpg
128 KB, 700x467
>>
File: sallysumo12.jpg (70 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo12.jpg
70 KB, 600x620
>>572306815
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
>>572306904

you know you 're in /b/, right? Being underage and still not banned should be enough for you.
>>
File: sallysumo13.jpg (70 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo13.jpg
70 KB, 600x620
>>572306968
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
File: 1368313572404.gif (445 KB, 350x440) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1368313572404.gif
445 KB, 350x440
>>572297753
>>
File: asdfsadffg.gif (164 KB, 400x334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
asdfsadffg.gif
164 KB, 400x334
>>
File: sallysumo14.jpg (70 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo14.jpg
70 KB, 600x620
>>572307118
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
>>572306565
>those last 4 panels
kek'd
>>
>>572306904
He is retarded as well, clearly.

And insecure.
>newfag
>newfag
>newfag

Doesn't matter if you were sitting beside moot when he started this shithole, you can still be cancer incarnate, and being on the side of this spamming shitbird makes him just that
>>
>>572307038
Still got absolutely no idea what your argument is here... who is underage? The only fucking 12 year old here is that spammer and now very possibly you
>>
>>572306586
He is trolling you

>>572306754
Projection
>>
>>572297428
Smiled.
>>
File: sallysumo15.jpg (70 KB, 600x620) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
sallysumo15.jpg
70 KB, 600x620
>>572307185
>>572304301
>>572304078
>>572303762
>>572304470
Sorry friend that banana maymay is now outdated! xD! Sorry! You have to upgrade to le new mamay Sally Sumo! xD. I know its hard 2 accept but u have to move on LOL ! XD
>>
>>572299853
I really, really like this picture!
>>
File: 555555.jpg (134 KB, 700x538) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
555555.jpg
134 KB, 700x538
>>
>>572307367
>He is trolling you

omg, nothing gets past you, right? Damn it, I once again, the evil troll, fall victim to the uncanny wit of the mighty hackers.

>>572307360
you are.and him>>572307367
>>
File: DENIED.webm (878 KB, 1280x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
DENIED.webm
878 KB, 1280x720
>>572297326
Thread replies: 183
Thread images: 115
Thread DB ID: 15901



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at wtabusse@gmail.com with the post's information.