[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
whats yours /b
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 115
Thread images: 17
whats yours /b
>>
fucking touching my self?
>>
turing money into suffering
>>
my mom says it's suffering
>>
Fucking, doing whatever the fuck I want.
>>
Fucking doin whatever the fuck I want.
>>
>>555971509
1 thing: doin whatever the fuck i want.

and that is de railing this thread

THIS IS NOW A <10 ASIAN GIRL THREAD
>>
>>555971509
http://tiny
url.com/CPCPeverywhere

Also: Seven boxxies, bro.
>>
>>555971509
>who cares? i'm regretting things
well that was depressing
>>
Rolo
>>
1 thing: nothing
>>
A lifetime of pussy, money, weed.
>>
This is so fucking true in regards to my life:

WHO CARES?! I'M STACKIN PAPER, BRUH
>>
>>555971509
70 years of callous indifference

sounds about right
>>
Fucking being me dude
>>
A lifetime of regretting things
;_;
>>
A lifetime of suffering wow fuck off
>>
Nothin' but pussy, money, weed.
Kris S.
Gonna check the chart now...
>>
70 years of suffering. shit.
>>
1 thing: pussy money weed

Those are three things...my brain hurts
>>
1 Thing: suffering

fuck this shit
>>
File: A_01_Yakui.jpg (320 KB, 700x990) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
A_01_Yakui.jpg
320 KB, 700x990
>Who cares?! I'm doing whatever the fuck I want.


That stupid fucking chart is actually right.
>>
Being ok with turning your back on humanity
>that shits deep
>>
>>555974259
its fucking JB in da house
>>
Smokin' blunts and being me.

Yep.
>>
OP = Forever dying inside

this shit could be legit
>>
Well, it's regretting things.
Heheheheheheheheheheh

Fuck
>>
>>555971509
Who cares?! I'm dying inside.
>>
>>555971509
70 years of being a boss XD
>>
>>555972714
>dat subtle cp request
>>555972838
Thanks, FBI!
>>
ROOOL
>>
Fucking grinding and shining.
>>
>>555971509
Fucking callous indifference
>>
Who cares, I'm living in moms garage.
I don't, actually. I'd probably have to kill myself or her if I did.
>>
>>555974774
XD
>>
70 years of pussy, money, weed
>fuck yeah
>>
>>555971509
one thing: being a bo$$
>>
Who cares? I'm turning my back on humanity
>>
Who cares? I'm pussy, money, weed
>>
70 years of trappin
>>
dreams of dying inside.
wat
>>
File: X1DWxMS.gif (4 MB, 640x272) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
X1DWxMS.gif
4 MB, 640x272
Turning money into callous indifference. Scrooge was pretty okay tho, really. 7/10
>>
Mainly touching myself
Ouch that hits close to home
>>
File: 135792724692.png (49 KB, 200x200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
135792724692.png
49 KB, 200x200
>70 years of touching myself
>>
>>555973943
same shit here bro
>>
>>555971509
Just getting high as fuck
>>
>>555971509
my mom says it's pussy money weed
>>
A lifetime of being a sinner.

>2edge
>>
1 thing: Pussy Money Weed

Kinda an oxymoron here.. hmm
>>
File: image.jpg (64 KB, 768x983) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
64 KB, 768x983
Who cares? I'm suffering...
>>
Forever getting drunk

Nailed it
>>
Being ok with doing whatever the fuck I want
>>
>>555971509
My mom says it's getting high as fuck.
Thanks Ma'!
>>
>>555976194

do you even know what an oxymoron is>?
>>
Finding myself doing whatever the fuck i want
>>
File: 1328461827031.jpg (22 KB, 350x334) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1328461827031.jpg
22 KB, 350x334
Dreams of Pussy, Money, Weed
>>
fucking smoking that good shit. ayy lmao
>>
Who cares?? I'm Pussy, Money , Weed
>>
turning money into doing whatever the fuck i want
>>
WELL. IT'S BEING A BO$$

as always
>>
>>555971509
1 thing: Touching myself

not far off actually
>>
Fucking, being a sinner.

Suits me well.
>>
File: 1405062449930.jpg (33 KB, 470x336) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1405062449930.jpg
33 KB, 470x336
fucking dying inside
>accurate
>>
well its, getting high as fuck
>>
File: image.jpg (4 KB, 125x115) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
4 KB, 125x115
Fucking smoking that good shit.
>>
>>555971509
Mainly being me.

Wisdom to fucking live by.
Which I do.
>>
70 years of being depressed
>>
70 years of touching myself .. Well, seems like my habits are not gonna change..
>>
Finding myself suffering
>>
>>555974259
me too bro, its kinda scary actually
>>
Nothing but being the boss
>>
Well, it's workin 4 da pandas
>>
>finding myself touching myself

Shit.

captca: erurall character
>>
Who cares?! I'm turning my back on humanity.
>10/10
>>
File: Idec.jpg (15 KB, 299x303) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Idec.jpg
15 KB, 299x303
Who cares?! I'm being a bo$$
>>
nothin but callous indifference.
meh, close enough
>>
>>555971509
lol wut
Wallace Quaker
Getn rich $$$$$$$$$$$$$$
>>
Getn rich off gettin high as fuck
>>
A lifetime of touching myself. Already happening, so I guess it's right
>>
>>555977781
good luck with that
>>
>A lifetime of pussy money and weed.
Bretty gud
>>
Fucking Suffering
>>
>>555971509
Fucking suffering...
I don't know if this means fucking suffering like suffering that annoys me as fuck, or me literally fucking suffering in the ass and enjoying life.
>>
It's suffering.

Short but demoralizing.
>>
just suffering
>>
>becoming numb to pussy, money, weed
;-;
>>
fucking nothing, how appropriate
>>
>>555971509

Who cares?! I'm suffering.

nailed it.
>>
>>555976465
made me laugh.
>>
hmmmmmmmm
>>
>>555971509
Nothing but pussy, money, weed.

Amazing.
>>
>>555971509
being numb to nothing
>>
Seeing myself getting high as fuck.

I don't drink or use drugs so I doubt it. Guess life's going to fuck me up pretty bad then.
>>
>>555971509
Smoking Blunts and trapping
not complaining
>>
>>555971509
Turning money into doing whatver the fuck I want.

Nice...
>>
File: shrug.jpg (23 KB, 500x310) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
shrug.jpg
23 KB, 500x310
70 years of callous indifference.
Finishing what was started, I guess?
>>
who cares? I'm getting high as fuck!
>>
>70 years of doin whatever the fuck I want.
I'm ok with this.
>>
70 years of dying inside
>>
File: 1405003682053.jpg (35 KB, 512x512) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1405003682053.jpg
35 KB, 512x512
dreams of being a boss
>>
Well, it's Pussy, Money, Weed
>>
>>555971509
>Who cares, I'm trappin
>>
Well, it's nothing.
>>
File: swa_hello.jpg (41 KB, 480x360) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
swa_hello.jpg
41 KB, 480x360
>>
Who cares?! I'm stacking paper, bruh.
>>
>>555971509
Nothing but regretting things.
>>
Turning money into turning my back to humanity?
>>
I'm dreaming of nothing
Pretty accurate
>>
>>555971509
A lifetime of money, pussy and weed
Damn straight, son
>>
Mainly getting high and stuff.

Don't even have any drugs on me. Fuck this dryspell
>>
Who fuckin care?! Pussy,Money,Weed
>>
>>555971509
1 thing: pussy, money, weed.
>1 thing
>list 3
it's perfect
>>
File: 1404174436575.png (1 MB, 1392x881) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1404174436575.png
1 MB, 1392x881
My mom says it's makin it out the hood
>>
1 thing: Tumbler
>>
>>555971509
>Just callous indifference
fuck this describes me pretty well.
Thread replies: 115
Thread images: 17
Thread DB ID: 3810



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.